Hop til indhold

Anbefalinger i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej og godt nytår derude. 

Nu har tømmermændene lagt sig og det sydlige hovede forlanger der skal ske noget. 

Hvem kan anbefales i Aalborg i disse dage? Har selv kig på Agatha som der er et par ok anmeldelser af dog lidt forvirrende. 

Så hit me med noget godt 

Claesen 

Skrevet

Så har hun da selv misforstået det. Hun starte da med de er ægte. . 

Skrevet
  • Author
issen skrev, for 46 minutter siden:

Så har hun da selv misforstået det. Hun starte da med de er ægte. . 

Jo jo, billederne er sikkert også ægte nok, men hun har jo aldrig lovet de var af hende :D

Lidt som når de skriver what you see is what you get, det jo helt sandt, det bare ikke sikkert at det så matcher billederne i annoncen. 

Skrevet
  • Author

Kan oplyse, jeg tog chancen hos Agatha, skrev før jeg kørte mod Aalborg, skrev igen 5 min før ankomst, ventede 8 min modtog en sms om jeg kunne vente 10 min mens hun lige blev frisket op, det accepterede jeg, det blev så til 17 min, bliver lukket ind til noget helt helt andet end på billederne. 

Oplyser hende at jeg ønsker at gå igen og fandme om ikke hun spørger hvorfor? Da jeg oplyser at jeg ikke mener billeder og virkeligheden stemmer over ens, får hun travlt med at lade mig gå, så det kom nok ikke bag på hende. 

Skrevet
Claesen skrev, 1 time siden:

Kan oplyse, jeg tog chancen hos Agatha, skrev før jeg kørte mod Aalborg, skrev igen 5 min før ankomst, ventede 8 min modtog en sms om jeg kunne vente 10 min mens hun lige blev frisket op, det accepterede jeg, det blev så til 17 min, bliver lukket ind til noget helt helt andet end på billederne. 

Oplyser hende at jeg ønsker at gå igen og fandme om ikke hun spørger hvorfor? Da jeg oplyser at jeg ikke mener billeder og virkeligheden stemmer over ens, får hun travlt med at lade mig gå, så det kom nok ikke bag på hende. 

Mærkeligt...Agatha

Skrevet
  • Author
Ratata skrev, for 14 timer siden:

Mærkeligt...Agatha

Den havde jeg også læst og var en del af årsagen til, at jeg valgte at tage chancen med hende. Og jeg skal da heller ikke kunne afvise, at jeg kan tage fejl' men i mine øjne var der stor forskel på billeder og virkelighed. 

Det kan selvfølgelig også skyldes lyset i rummet osv. 

• 1 year later...
Skrevet

Mon hun kommer til Danmark igen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.