Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/334659

Havde læst flere dårlige anmeldelser om stedet her, men nu var der en ny annonce, som ingen havde anmeldt, så jeg tog chancen i dag.

Bestilte en time med B2B, massage og happy ending.

Jeg fik en time med okay massage, hvor Lapin, som hun hedder, var nøgen bortset fra trusser, som blev på. Der var dog ingen pirring undervejs, B2B glemte hun, og til sidst spurgte hun, om "junior" også skulle masseres, hvilket jeg sagde ja til.

Efter afslutning og tilbud om bad, som jeg afslog, ville hun have 1.200 kroner for det hele. Jeg gjorde opmærksom på, at der i annoncen stod 1.000 kroner og betalte dette, selv om jeg ikke havde fået B2B.

Lapin er en sød og pæn dame med en dejlig figur. Billederne passer meget godt. Hun snakker godt dansk og er meget nem at snakke med og meget lattermild.

Gentagelsesfare er lig nul. Konklusion: Stedet er ikke blevet bedre, selv om der er kommet en ny. Jeg skal dog sige, at dette var mit første besøg på adressen, men henviser til tidligere anmeldelser af samme adresse, et sted mellem Toftlund og Ribe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da vist snarere reglen end undtagelsen, at GP'en vil have sine penge før seance start. Det lyder heller ikke til, at I havde lavet aftaler forud for seancen, siden hun ikke gav b2b og "forlangte" 1200,- efterfølgende. Det lyder lidt som en kedelig omgang i den dyre ende 1000,- for en times massage og et hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, den 3.1.2022 at 11:57:

Det er da vist snarere reglen end undtagelsen, at GP'en vil have sine penge før seance start. Det lyder heller ikke til, at I havde lavet aftaler forud for seancen, siden hun ikke gav b2b og "forlangte" 1200,- efterfølgende. Det lyder lidt som en kedelig omgang i den dyre ende 1000,- for en times massage og et hj.

04/01 2022 06:55

Velkomme til Lapin massage.
Hej jeg er en sød og imødekommen kvinde som er startet på Toftlundvej i Ribe.
Jeg kommer fra Thailand og er 38 år og kan hjælpe dig med en god omgang massage.
Tøv ikke med at ringe/ sms.
Jeg taler dansk.
30 min blød massage 300kr.
60 min blød massage 500kr
60 min B2B / massage-happy ending 1000kr.
Spørg ikke om anal sex.

Svarer ikke hemmeligt nr.
Jeg modtager mobilepay .
Åbningstider 8-21.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, Lige nu:

04/01 2022 06:55

Velkomme til Lapin massage.
Hej jeg er en sød og imødekommen kvinde som er startet på Toftlundvej i Ribe.
Jeg kommer fra Thailand og er 38 år og kan hjælpe dig med en god omgang massage.
Tøv ikke med at ringe/ sms.
Jeg taler dansk.
30 min blød massage 300kr.
60 min blød massage 500kr
60 min B2B / massage-happy ending 1000kr.
Spørg ikke om anal sex.

Svarer ikke hemmeligt nr.
Jeg modtager mobilepay .
Åbningstider 8-21.

Bare lige så i begge forstår hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været heldig...

Jeg var forbi tirsdag eftermiddag, efter arbejde. Havde bestil tid. på en time. B2B med happy ending.

Og blev mødt at en sød dame. Lidt fyld var der på kroppen. Men mega sød, og venlig. Blev vist ind på værelset, hvor jeg blev bedt om at afklæde mig.

Imens gik hun ud. Retur kom hun med en stort håndklæde om sig. Sengen blev gjort klar, og jeg blev bedt om at smide det hele.

Så det skete. Selv afkældte hun sig sit håndklæde. Og der var kun bart skin. Dejligt :wub:

En dejlig massage, både for og bag. Og en dejlig afslutning, hvor der måtte røres og kysses.

En skøn dejlig kvinde, der bliver våd, ved kærlig berøring..

Jeg kan kun sige, at jeg kommer igen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været forbi, nogen gange. Og det er kun blevet bedre.

Der er vældig god kemi, og spøg ikke om prisen, men ligger det jeg altid har gjort. Og jeg modtager altid et kæmpe tak og knus og kys, på vej ud af døren.

Der er desværre en del, der tror, at når de har fået massage, at de så kan prutte om prisen. 

Vi har under massagen fået snakket om, hvordan nogen kunder er. Jeg syns man skal møde op, med en respekt over for, dem der yder en ydelse. 

 Og hun kender godt sine priser. Og kender også historien herinde. 

Jeg kommer gerne igen og igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Har været forbi på Toftlundvej 68 op til flere gange. 
altid fået super massage og skøn afslutning .. 

Fantastisk skøn moden milf Thai. 
 

pt har hun ingen annoncer og kun mulighed fra kl.12 da hun arbejder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...