Hop til indhold

Hobrolandevej 98

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været forbi her, som kan give en vurdering  af pigen ?

Skrevet

Link please ;-)

Skrevet

Jeg har besøgt hende det var en super oplevelse jeg fik gfe på 30 min

Skrevet
  • Author
Txfyren skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har besøgt hende det var en super oplevelse jeg fik gfe på 30 min

Hvem af dr tre piger besøgte du? 

Skrevet

tvivler kraftig på der er noget som helst interessant på den adresse :biggrin:

Skrevet

Jeg har flere gange besøgt pigen bag denne annonce: HOBROLANDEVEJ 998 TJELE NR VINGE 8830 ABSOLUT SUPERSEREVICE DEJLIGE LUXUSBLONDYNE 24 AR MEGET SODE SUPER SERVICE ❤️❤️❤️ - Annoncelight

Billederne er ikke af pigen du møder, men hun har tidligere annonceret med ægte fotos. Hun er virkelig en smuk pige og meget berøringsvenlig - jeg betaler altid for en hel time, hvilket koster mig 1800 kr.  Det er i den dyre ende, men jeg synes hun er pengene værd. Stedet er ikke super diskret, da alle i den lille landsby ved hvad der tilbydes på adressen, men når man som jeg, kommer langvejs fra, ser jeg det ikke som et problem. 

Skrevet
pillerfinger skrev, for 13 timer siden:

Jeg har flere gange besøgt pigen bag denne annonce: HOBROLANDEVEJ 998 TJELE NR VINGE 8830 ABSOLUT SUPERSEREVICE DEJLIGE LUXUSBLONDYNE 24 AR MEGET SODE SUPER SERVICE ❤️❤️❤️ - Annoncelight

Billederne er ikke af pigen du møder, men hun har tidligere annonceret med ægte fotos. Hun er virkelig en smuk pige og meget berøringsvenlig - jeg betaler altid for en hel time, hvilket koster mig 1800 kr.  Det er i den dyre ende, men jeg synes hun er pengene værd. Stedet er ikke super diskret, da alle i den lille landsby ved hvad der tilbydes på adressen, men når man som jeg, kommer langvejs fra, ser jeg det ikke som et problem. 

jeg synes det er ok diskret, kør frem og bak tilbage og du holder font skjult bag en stor hæk.

Har været på adressen nogle gange med svingende held

knus

Skrevet

Jeg har også flerr gange været på adressen med helt fine oplevelser. Super diskret er det også efter min mening. Stedet er omringet af en hæk og ligger ud til vejen, hvor ingen alligevel befinder sig. Så snart du er på matriklen dækker hække  det hele og ingen kan se dig.

Redigeret af M&M

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.