Jojo56 3 Skrevet 1. Januar, 2022 Nogen der har erfaring med denne profil , tilbyder tilsyneladende kun at drikke et glas vin , eller en temmelig dyr tantramassage , men det kunne jo være at nogen af brødrene herinde har erfaringer de vil skrive lidt om , før jeg helt afskriver hende ? Godt nytår til alle herinde . ps. Hun holder til i Vanløse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 2. Januar, 2022 Jojo56 skrev, for 21 timer siden: Nogen der har erfaring med denne profil , tilbyder tilsyneladende kun at drikke et glas vin , eller en temmelig dyr tantramassage , men det kunne jo være at nogen af brødrene herinde har erfaringer de vil skrive lidt om , før jeg helt afskriver hende ? Godt nytår til alle herinde . ps. Hun holder til i Vanløse Et link vil gøre underværker SugarDaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jojo56 3 Skrevet 2. Januar, 2022 Ved det godt , har altså ikke helt styr på den del 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 2. Januar, 2022 Jojo56 skrev, den 1.1.2022 at 14:26: Nogen der har erfaring med denne profil , tilbyder tilsyneladende kun at drikke et glas vin , eller en temmelig dyr tantramassage , men det kunne jo være at nogen af brødrene herinde har erfaringer de vil skrive lidt om , før jeg helt afskriver hende ? Godt nytår til alle herinde . ps. Hun holder til i Vanløse Der har været anmeldelser på hende tidligere. Prøv at søge på hendes navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nydad 12 Skrevet 2. Januar, 2022 Tantra er som økologisk landbrug, det gælder om ikke at sprøjte, så jeg sprang over, da der ikke var tale om hj blow eller andet for 1500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jojo56 3 Skrevet 3. Januar, 2022 nydad skrev, for 15 timer siden: Tantra er som økologisk landbrug, det gælder om ikke at sprøjte, så jeg sprang over, da der ikke var tale om hj blow eller andet for 1500 Tænker nok lidt det samme , det er ikke så attraktivt når man kun kan modtage det hun nu vælger , og ikke må have samleje med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg