Hop til indhold

Nogle erfaringer med Lulu?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har erfaringer med Lulu, der arbejder sammen med Yasmin?

https://annoncelight.dk/showad/265284

pft :-)

Skrevet

Gad godt få suttet P** af den ene og så den anden var tilskuere ;)

Skrevet

ja hun er sød, smuk, slank og sutter virkeligt godt.....har besøgt hende to gange.....i bil....500 kr...alt for billigt...hun er måske 32-33 år....mega pæn

Skrevet
Wranglerman skrev, den 3.1.2022 at 11:25:

ja hun er sød, smuk, slank og sutter virkeligt godt.....har besøgt hende to gange.....i bil....500 kr...alt for billigt...hun er måske 32-33 år....mega pæn

Er hun ægte og ikke en fusker?

Skrevet
Dolken21 skrev, for 27 minutter siden:

Er hun ægte og ikke en fusker?

Hvad mener du med det spørgsmål, når @Wranglerman lige har beskrevet sin oplevelse, der hverken indeholder fusk eller anden snyd?

Skrevet
Advarsel skrev, 1 time siden:

Hvad mener du med det spørgsmål, når @Wranglerman lige har beskrevet sin oplevelse, der hverken indeholder fusk eller anden snyd?

Blot at der har været flere advarsler mod hende Yasmin gennem lang tid, men kan tage fejl. Vil gerne være sikker på, at hun er reel inden jeg laver en aftale :)

Skrevet
Dolken21 skrev, for 2 minutter siden:

Blot at der har været flere advarsler mod hende Yasmin gennem lang tid, men kan tage fejl. Vil gerne være sikker på, at hun er reel inden jeg laver en aftale :)

Tråden handler om Lulu.

Skrevet
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Tråden handler om Lulu.

Beklager det er min fejl ... så bare de arbejdet sammen. 

Skrevet
Dolken21 skrev, den 4.1.2022 at 20:44:

Beklager det er min fejl ... så bare de arbejdet sammen. 

jamen de arbejder sammen....dobbelt bj...til 1000...uden....men Lulu er klart den lækre...sød....dygtig...har ikke kneppet hende....endnu 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.