Guest Den flittige Skrevet 1. Januar, 2022 Jeg synes det var flot af vores dronning, at hun roste alle de forskere som har arbejdet med at udvikle en vaccine mod covid 19. Det viser endnu engang at vi har en klog dronning. Godt Nytår til jer alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 1. Januar, 2022 Åhh, ikke flere snakke om vacciner el corona please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 1. Januar, 2022 Ja vi har en klog Dronning, og for mig er det en af de bedste nytårstaler hun har holdt, men jeg orker ikke at høre på det panel af journalister og deres evindelige gentagelser om hvad hun sagde eller ikke sagde.. Jeg var også på Amalienborg i aftes, der er altid en særlig stemning nytårsaften. Godt nytår, og Gud bevare Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 1. Januar, 2022 Så er spørgsmålet om det er noget statsministeriet har skrevet ind i talen, eller om det er hende selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 1. Januar, 2022 Jeg syntes det var skønt at hun også inddrog de svage og handicappede - og ja hun er da vis! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 1. Januar, 2022 Kajakfisker skrev, for 49 minutter siden: Jeg syntes det var skønt at hun også inddrog de svage og handicappede - og ja hun er da vis! Ja, og de psykisk sårbare. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg