Hop til indhold

Godt nytår til alle på eroguide

Featured Replies

Skrevet

Kære alle på eroguide, godt nytår <3 endnu et år er gået og 2021 er gået alt for hurtigt. 2021 har budt på mange ting for mange, 2021 var året hvor jeg trådte ind i denne erotiske verden, og det er jeg glad for at jeg gjorde. Jeg. Vil gerne takke jer kære med brødre for alle de gode indlæg her på EG. Og jeg vil også takke de dejlige glædespiger for alle de dejlige stunder, som der for mit vedkommende kommer flere af :D.

Imens jeg skriver dette sidder jeg og nyder et glas  paphvidvin fra Black tower og jeg vil udbringe en skål til alle her på EG, både til den almindelige  bruger men også til de dejlige glædespiger både danske og udenlandske glædespiger. Pas nu godt på hinanden, og kom nu godt og sikkert ind i det nye år <3

ps jeg får sikkert tømmermænd i morgen og jeg håber ikke at der er andre der skulle få tømmermænd det er træls :wacko:

endnu engang godt nytår til jer alle, pas godt på hinanden og må det nye år bringe endnu flere gode stunder.

Skrevet
AB455 skrev, for 16 timer siden:

Godt nytår @N10Ah :)

Mange tak @AB455 jeg håber du kom godt ind i det nye år :)

Skrevet
Lange skrev, for 10 timer siden:

Godt nytår, bandit. ;)

Tak for det mester :D 

Skrevet
N10Ah skrev, for 48 minutter siden:

Mange tak @AB455 jeg håber du kom godt ind i det nye år :)

Ja, det var stille og roligt som det plejer. Jeg er blevet for gammel til at fryse midt om natten og se taxaerne drøne forbi.

Håber også du fik en god start på året.

Redigeret af AB455
Auto korrektur - hader det virkeligt :( altså på nær når det virker ;)

Skrevet
AB455 skrev, for 10 minutter siden:

Ja, det var stille og roligt som det plejer. Jeg er blevet for gammel til at fryse midt om natten og se taxaerne drøne forbi.

Håber også du fik en god start på året.

Det var godt at høre :D 

Jamen det er jo helt fair, nytårsaften behøvers jo heller ikke kun at blive brugt til druk og fyrværkeri. 

Det gjorde jeg bestemt, jeg er lige kommet over nogle hæftige tømmermænd. Selvom jeg er ung så føler jeg mig for gammel til at drikke :wacko: jeg kan ikke tåle det skidt mere.

forresten fed forklaring på hvorfor du redigeret din kommentar, du gav mig et lille grin :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.