Guest Canelo Skrevet 31. December, 2021 2021 er på sin vejs ende så hvem af jer skal knalde ind i det nye år og med hvem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3765 Skrevet 31. December, 2021 Jeg skal. Men kan ikke sige med hvem da det er sådan halv privat hemmeligt at hun er her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome Skrevet 31. December, 2021 Skulle have knaldet natten ind med Cassandra fra SG men har ligget med feber siden igår. Så. Fladt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome Skrevet 31. December, 2021 Plaskeren skrev, for 2 minutter siden: Jeg skal. Men kan ikke sige med hvem da det er sådan halv privat hemmeligt at hun er her Med din forkærlighed for store babser er det jo ikke SÅ hemmeligt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10045 Skrevet 31. December, 2021 Min kone skal nok have en omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 263 Skrevet 31. December, 2021 Kæresten, hun er hjemme fra job 22:30, så kan hun lige få den sidste tur i år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3765 Skrevet 31. December, 2021 SmallPenuzSyndrome skrev, 1 time siden: Med din forkærlighed for store babser er det jo ikke SÅ hemmeligt! Hun har “kun” en D skål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome Skrevet 31. December, 2021 Plaskeren skrev, for 1 minut siden: Hun har “kun” en D skål Så håber jeg resten af hende er som en 21årig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 136 Skrevet 31. December, 2021 Har planer om at møde @SweetMilf6630 den dejlige kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3765 Skrevet 31. December, 2021 SmallPenuzSyndrome skrev, for 18 minutter siden: Så håber jeg resten af hende er som en 21årig Nej da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 31. December, 2021 På tilbud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 1. Januar, 2022 massage er fedt skrev, for 5 timer siden: På tilbud Tror sgu ik du får meget lir for 19,95;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 1. Januar, 2022 (edited) Så lige chancen at tunge kysse med nabokonen da hun var stiv i champagne lige foran manden da hun smed armene rund og mig for at ønske godt nytår. Derfter klemte hun mig i pikken og kuglerne og sagde.. nådada skal du have fyret nået af senere...og slikkede sig om munden efter vor kysseri. Derefter gik hun tilbage til sin mand og voldråsnavet ham og bilkende fræk over skulderen på ham og fandt mit blik. 20 min senere efter de gik ind kom hun ud igen hvor jeg stod med røvet i vejret og skulle antænde en lille fontaine nappede hun i i røven. Jeg vente mig om og hun tog i i hånden og rev mig afsted om bag deres skur og sank ned på knæ og åbende mine bukser op og stak min halvstive pik i munden og voldslugte mig på det alle vildeste indtil jeg måtte stoppe hende inden jeg ville eksplodere i munden på hende. Hun rejste sig op og rev sine bukser ned og min pik røg direkte i hende lækkere fisse stående med spredte ben bag hende og bankede løs i hendes drivvåde fisse. Da jeg ved hun er 100% kneppe sikker fyrede jeg kanonen af direkte i lystenshule...og et par lækker klynkeri af mit hårde lem udløste på hendes nedre dele. Hun takkede og kyssede mig og sagde...vi måtte mødes igen som for 2 år siden til vejfesten...( hvir vi bollede i et skur)..og jeg nikkede og smuttede til til mit selskab uden nogen så os. Frække nabo .. for fanden...da ...uha Redigeret 1. Januar, 2022 af Kim Madsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Canelo Skrevet 1. Januar, 2022 Kim Madsen skrev, for 8 timer siden: Så lige chancen at tunge kysse med nabokonen da hun var stiv i champagne lige foran manden da hun smed armene rund og mig for at ønske godt nytår. Derfter klemte hun mig i pikken og kuglerne og sagde.. nådada skal du have fyret nået af senere...og slikkede sig om munden efter vor kysseri. Derefter gik hun tilbage til sin mand og voldråsnavet ham og bilkende fræk over skulderen på ham og fandt mit blik. 20 min senere efter de gik ind kom hun ud igen hvor jeg stod med røvet i vejret og skulle antænde en lille fontaine nappede hun i i røven. Jeg vente mig om og hun tog i i hånden og rev mig afsted om bag deres skur og sank ned på knæ og åbende mine bukser op og stak min halvstive pik i munden og voldslugte mig på det alle vildeste indtil jeg måtte stoppe hende inden jeg ville eksplodere i munden på hende. Hun rejste sig op og rev sine bukser ned og min pik røg direkte i hende lækkere fisse stående med spredte ben bag hende og bankede løs i hendes drivvåde fisse. Da jeg ved hun er 100% kneppe sikker fyrede jeg kanonen af direkte i lystenshule...og et par lækker klynkeri af mit hårde lem udløste på hendes nedre dele. Hun takkede og kyssede mig og sagde...vi måtte mødes igen som for 2 år siden til vejfesten...( hvir vi bollede i et skur)..og jeg nikkede og smuttede til til mit selskab uden nogen så os. Frække nabo .. for fanden...da ...uha Hold da fest! Det ville være en drøm for mig at udleve.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 1. Januar, 2022 (edited) Canelo skrev, for 1 time siden: Hold da fest! Det ville være en drøm for mig at udleve.. Tror bare det er rent held og jeg var med på den for 2 gang nu. Hun er ret fræk og har en lækker krop stire bryster og en lækker smal krop.og så er hun mega fræk at se på og sikkert liderlig hele tiden. Har snakke lidt med manden når han klipper hækken ind op til mig og han fortæller lidt omkring hendes lyster..fedt at vide især jeg vil knalde hende hele tiden. Så ved man vilke knapper man kan trykke på. Hun ligger altid nøgen og soler sig i deres lille frimærke af have hvorefter når jeg klipper hæk vinker hun fræk med spredte ben frem og til med dem i håb på at tænde mig. Hun har flere gange orananeret foran mig med stort velbehag fra hække synspunktet for at overvære hendes liderlighed med finger op i hul 1 og 2. Desuden har hun et ret lækker dusk på fissen og store sjamlæber. Hvis det ikke var fordi jeg er en gentleman og vi havde lockdown i 2020 og alle var hjemme hos hende hvad jeg nok hoppet over til hende og kneppede hende. Hun invitere jo til sex..med mig Redigeret 1. Januar, 2022 af Kim Madsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 1. Januar, 2022 Kim Madsen skrev, for 15 minutter siden: Tror bare det er rent held og jeg var med på den for 2 gang nu. Hun er ret fræk og har en lækker krop stire bryster og en lækker smal krop.og så er hun mega fræk at se på og sikkert liderlig hele tiden. Har snakke lidt med manden når han klipper hækken ind op til mig og han fortæller lidt omkring hendes lyster..fedt at vide især jeg vil knalde hende hele tiden. Så ved man vilke knapper man kan trykke på. Hun ligger altid nøgen og soler sig i deres lille frimærke af have hvorefter når jeg klipper hæk vinker hun fræk med spredte ben frem og til med dem i håb på at tænde mig. Hun har flere gange orananeret foran mig med stort velbehag fra hække synspunktet for at overvære hendes liderlighed med finger op i hul 1 og 2. Desuden har hun et ret lækker dusk på fissen og store sjamlæber. Hvis det ikke var fordi jeg er en gentleman og vi havde lockdown i 2020 og alle var hjemme hos hende hvad jeg nok hoppet over til hende og kneppede hende. Hun invitere jo til sex..med mig Som man tit siger herinde, "lyder for godt til at være sandt " men håber da jeg tager fejl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 1. Januar, 2022 Kim Madsen skrev, 1 time siden: Tror bare det er rent held og jeg var med på den for 2 gang nu. Hun er ret fræk og har en lækker krop stire bryster og en lækker smal krop.og så er hun mega fræk at se på og sikkert liderlig hele tiden. Har snakke lidt med manden når han klipper hækken ind op til mig og han fortæller lidt omkring hendes lyster..fedt at vide især jeg vil knalde hende hele tiden. Så ved man vilke knapper man kan trykke på. Hun ligger altid nøgen og soler sig i deres lille frimærke af have hvorefter når jeg klipper hæk vinker hun fræk med spredte ben frem og til med dem i håb på at tænde mig. Hun har flere gange orananeret foran mig med stort velbehag fra hække synspunktet for at overvære hendes liderlighed med finger op i hul 1 og 2. Desuden har hun et ret lækker dusk på fissen og store sjamlæber. Hvis det ikke var fordi jeg er en gentleman og vi havde lockdown i 2020 og alle var hjemme hos hende hvad jeg nok hoppet over til hende og kneppede hende. Hun invitere jo til sex..med mig Lyder som fri fantasi, men what the hell det skal der også være plads til. Jeg knaldede en god vens kone nytårs aften og han knaldede min, det var en fin aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg