Hop til indhold
T.Hansen47

Sofia i Odense

Recommended Posts

Vågnede op stangliderlig her til morgen, kastede mig over Ekstra Bladet og fandt frem til denne storbarmede skønhed:

http://massage.side6.dk/sofia25

Jeg ringede og snakkede med hende, hun taler rigtigt fint engelsk, og vi blev enige om en halv time med superfransk, 69, massage og sex til 900kr.

Så gik turen til Odense, ind i xxxvej, hvor jeg parkerede og ringede til hende. Stedet er i et lejlighedskompleks, så man skal ringe når man er ved yderdøren, så blir man lukket ind.

Nå, ind i lejligheden, hvor jeg blev modtaget af en storsmilende Sofia klædt i lækkert undertøj og høje hæle ( og der er ingen tvivl om at hendes billeder er ægte). Jeg fik tilbudt et bad og snuppede en hurtig skyller, efter vi lige havde ordnet det finansielle:)

Så ind i bollerummet, det er rent, rart og hyggeligt, plads nok, pæne møbler og endda lidt bolcher hvis man skulle blive slikken undervejs:)

Sofia beder mig lægge mig på sengen, klæder sig af, og kommer så over og begynder af nusse Lillemanden, med de helt fantastiske E.skåls boobs. Naturlige, sidder rigtigt flot. Virkelig en udsøgt nydelse. Det bliver så afløst af en dejlig gang superfransk med tungespil på hovedet. Hele tiden er der en dejlig øjenkontakt:)

SÅ lidt 69for at varme hende lidt op, hvorefter vi slutter af i en klassisk missionær, mest fordi jeg er blevet ret hook på den øjenkontakt jeg blir ved at få, det er rigtigt dejligt at føle pigen virkelig er til stede:)

Tiden er ikke gået da jeg er færdig, så hun tilbyder en gang massage og vi småsnakker imens. Hun er virkelig let at tale med, på engelsk.

Derefter kunne jeg få bad igen. Det er altså fedt:)

Sofia er fra Estland, men bor nu fast i Odense, i egen lejlighed, er registreret sexarbejder og læser lidt ved siden af. Hun er supersød, rigtig service minded, ren, lækker, smuk og har jo så de her helt fantastiske E.Skåle der er naturlige og lader til at være upåvirket at tyngdekraften:)

Hendes priser er bestemt heller ikke for høje.

Jeg anbefaler hende 100%, hvis man er til den pigetype finder man det nok ikke meget bedre, og jeg kommer helt sikker til at besøge hende igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hedder altså xxxvej ;)

Priserne ser da rimelige nok ud, især hvis man kun skal have sig en hurtig tur.

Hvor høj er hun sådan ca.?

Der bor vist flere piger i lejligheden, men du så vel ikke andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gadenavn rettet, takker:)

Hun er nok ca 170, men med de høje hæle oppe omkring 180.

Nej, jeg så ikke andre piger der, men jeg så jo også kun gang, badeværelse og bollerum. Resten var lukket til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super anmeldelse, lyder som noget der skal prøves, meget flot pige og absolut rimelige priser. Du skriver ikke noget om kys, er hun til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ved en fejl lige oprettet en "efterlysning" på hende - men det kan jeg da spare mig, er du vimmer hvor er hun interessant.og med fast adresse åbenbart - så må man jo se om ikke Odense ligger indenfor rækkevidden af den japanske sportslimousine .... Tak for beretningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...