Heine 1644 Skrevet 2. September, 2013 der er godt nok sjældent en god grund til at køre til Nørre Snede - det er en by i hastig afvikling - men Natacha er abolut et besøg værd. 25 år ung, studerende fra Bruxelles - og her på et kort ophold. Tager hjem inden medio september - studiestart. (Og tilfældigvis det samme som jeg har læst ...så vi fik en lille fagsnak) Så man skal nok skynde sig hvis man skal besøge hende - og det synes jeg da er en god ide .. Lokalerne er af den mest tarvelig slags - et trøstesløst værelse i en trøstesløs lejlighed i en trøstetsløs opgang i et et trøstesløst hus - og nå ja - en trøstesløs by - hvor selv den navnkundige Nøørre Snede Kro er lukket. Men - Natacha er Spitze. Sød, let passiv afventende som jeg foretrækker det og med flot hud. Brysterne er hjulpet lidt - men det er (såvidt jeg kan bedømme) mesterligt udført. Klassisk repetoire, mesterligt fransk - begge veje (sagt i al ubeskedenhed) - kropsmassage og dansk afslutning - med det lille krydderi at hun fingerkneppede sig selv bagi medens jeg var inde i hende - engageret dame - (sorry, I lost control - var hun så venlig at hviske) en halv times sex blev afløst af en times snak - om alt fra Bruxelles, opdragelse, eksamens-forberedelser til det gamle forhold mellem Valloner og flamlændinge - halvt en francais halvt på engelsk. Man er i godt selskab med hende, hun er velorienteret - hvis ikke hun var så ung ville jeg have nydt selskabet en aften på en restaurant - ooooooog så ser hun altså vidunderlig ud - også med en pik i munden... Så - alt ialt - kan man overraskes de mest uventede steder http://massage.side6.dk/natascha23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
somerandomguy 1 Skrevet 2. September, 2013 http://massage.side6.dk/natascha23 ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14170 Skrevet 2. September, 2013 Se evt. tidligere anmeldeser af hende her: viewtopic.php?f=7&t=8033 viewtopic.php?f=7&t=6444 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 2. September, 2013 jep - det skulle nok have været postet under den anden streng - men jeg havde lidt tekniske udfordinger med ipad'en..så for ikke at risikere at få sendt den til de evige cybespacemarker - så valgte jeg en ny streng.. Det skal ikke ske igen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg