Hop til indhold
Heine

Natacha - Nørre Snede - Sacre Bleu

Recommended Posts

der er godt nok sjældent en god grund til at køre til Nørre Snede - det er en by i hastig afvikling - men Natacha er abolut et besøg værd.

25 år ung, studerende fra Bruxelles - og her på et kort ophold. Tager hjem inden medio september - studiestart. (Og tilfældigvis det samme som jeg har læst ...så vi fik en lille fagsnak)

Så man skal nok skynde sig hvis man skal besøge hende - og det synes jeg da er en god ide ..

Lokalerne er af den mest tarvelig slags - et trøstesløst værelse i en trøstesløs lejlighed i en trøstetsløs opgang i et et trøstesløst hus - og nå ja - en trøstesløs by - hvor selv den navnkundige Nøørre Snede Kro er lukket. Men - Natacha er Spitze.

Sød, let passiv afventende som jeg foretrækker det og med flot hud. Brysterne er hjulpet lidt - men det er (såvidt jeg kan bedømme) mesterligt udført.

Klassisk repetoire, mesterligt fransk - begge veje (sagt i al ubeskedenhed) - kropsmassage og dansk afslutning - med det lille krydderi at hun fingerkneppede sig selv bagi medens jeg var inde i hende - engageret dame - (sorry, I lost control - var hun så venlig at hviske) :)

en halv times sex blev afløst af en times snak - om alt fra Bruxelles, opdragelse, eksamens-forberedelser til det gamle forhold mellem Valloner og flamlændinge - halvt en francais halvt på engelsk. Man er i godt selskab med hende, hun er velorienteret - hvis ikke hun var så ung ville jeg have nydt selskabet en aften på en restaurant - ooooooog så ser hun altså vidunderlig ud - også med en pik i munden...

Så - alt ialt - kan man overraskes de mest uventede steder

http://massage.side6.dk/natascha23

Del dette indlæg

Link til indlæg

jep - det skulle nok have været postet under den anden streng - men jeg havde lidt tekniske udfordinger med ipad'en..så for ikke at risikere at få sendt den til de evige cybespacemarker - så valgte jeg en ny streng..

Det skal ikke ske igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...