Guest SweetMilf6630 Skrevet 31. December, 2021 Her har året budt på store omvæltninger. Først flytning og efterfølgende heldig at få ekstra lokaler til at arbejde i. Tak til de kunder der har holdt ved gennem alle ændringer og nedlukninger. Og de der er vendt tilbage, fra sidst jeg boede i Vejen. Også tak for gode hyggelige stunder til alle de nye. Håber 2022 bliver lidt mere rolig og fyldt med masser at god fræk sex. Godt nytår til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6824 Skrevet 31. December, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 51 minutter siden: Her har året budt på store omvæltninger. Først flytning og efterfølgende heldig at få ekstra lokaler til at arbejde i. Tak til de kunder der har holdt ved gennem alle ændringer og nedlukninger. Og de der er vendt tilbage, fra sidst jeg boede i Vejen. Også tak for gode hyggelige stunder til alle de nye. Håber 2022 bliver lidt mere rolig og fyldt med masser at god fræk sex. Godt nytår til alle. Kære SweetMilf6630 - - tak for din Nytårs hilsen - og i lige måde til dig Mange hilsner Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 31. December, 2021 Tak for din nytårshilsen og fordi du er så aktiv herinde. Godt nytår til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EroDK 34 Skrevet 31. December, 2021 Godt nytår til dig også, jeg er også glad for du fik de nye lokaler i Vejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 31. December, 2021 Godt nytår til dig @SweetMilf6630 Ser frem til at besøge dig i 2022. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 31. December, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 9 timer siden: Håber 2022 bliver lidt mere rolig og fyldt med masser at god fræk sex. Jeg stemmer for! Dejligt nytårsønske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg