Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 Kære alle. 2021, blev som året før, et turbulent år, hvor corona har overskygget og fyldt en masse. Jeg krydser mine fingre for at det snart er overstået og at vi snart kan se en mere normal fremtid igen. Jeg vil ønske jer alle et fantastisk og knaldgodt nytår, og håber i får en dejlig aften med lige de mennesker og oplevelser i ønsker jer. Og pas nu på alle lemmerne derude. GOOODT NYTÅR FOLKENS 7 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1134 Skrevet 31. December, 2021 Tak i lige måde og god bedring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 31. December, 2021 Tak, i lige måde, Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 bigfoot skrev, for 44 minutter siden: Tak i lige måde og god bedring Jeg er helt frisk igen men tak. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 niels6663 skrev, for 39 minutter siden: Tak, i lige måde, Tanja Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 AB455 skrev, for 33 minutter siden: Godt nytår Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7329 Skrevet 31. December, 2021 (edited) Kære Tanja - - - også Godt Nytår til dig og dine - - - også tak for dine mange gode skriv her på EG gennem 2021 - - - også en stor tak for det store arbejde du laver med din årlige "Tanja´s Julekalender" - den kommer fra et godt sted, - dit store hjerte for andre mennesker, - smuk tanke og stort gjort. (jeg vandt ikke, deltager gerne næste år) Mange kærlige hilsner Nye tider Redigeret 31. December, 2021 af Nye tider 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 31. December, 2021 Frække Tanja skrev, 1 time siden: Kære alle. 2021, blev som året før, et turbulent år, hvor corona har overskygget og fyldt en masse. Jeg krydser mine fingre for at det snart er overstået og at vi snart kan se en mere normal fremtid igen. Jeg vil ønske jer alle et fantastisk og knaldgodt nytår, og håber i får en dejlig aften med lige de mennesker og oplevelser i ønsker jer. Og pas nu på alle lemmerne derude. GOOODT NYTÅR FOLKENS Tak i lige måde håber vi ses i Aalborg omr til frække lege Erik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andersen13 50 Skrevet 31. December, 2021 Tak og godt nytår til dig vi ses snart og det ser jeg meget frem til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 Nye tider skrev, for 25 minutter siden: Kære Tanja - - - også Godt Nytår til dig og dine - - - også tak for dine mange gode skriv her på EG gennem 2021 - - - også en stor tak for det store arbejde du laver med din årlige "Tanja´s Julekalender" - den kommer fra et godt sted, - dit store hjerte for andre mennesker, - smuk tanke og stort gjort. (jeg vandt ikke, deltager gerne næste år) Mange kærlige hilsner Nye tider Mange tak og selv tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 grå skrev, for 6 minutter siden: Tak i lige måde håber vi ses i Aalborg omr til frække lege Erik Du er rigtig meget velkommen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 Andersen13 skrev, for 5 minutter siden: Tak og godt nytår til dig vi ses snart og det ser jeg meget frem til. Mange tak og det gør jeg også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 660 Skrevet 31. December, 2021 Godt nytår til dig Tanja Tak for dejlig leg i 2021. Vi ses i 2022. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 31. December, 2021 (edited) Tak og i lige måde vi ses Redigeret 31. December, 2021 af langogtyk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 Mister12 skrev, for 2 timer siden: Godt nytår til dig Tanja Tak for dejlig leg i 2021. Vi ses i 2022. Selv tak og så lidt Det vil jeg glæde mig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 langogtyk skrev, for 49 minutter siden: Tak og i lige måde vi ses Det gør vi ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 31. December, 2021 takker og knaldgodt nytår til dig også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 172 Skrevet 31. December, 2021 Frække Tanja skrev, for 5 timer siden: Kære alle. 2021, blev som året før, et turbulent år, hvor corona har overskygget og fyldt en masse. Jeg krydser mine fingre for at det snart er overstået og at vi snart kan se en mere normal fremtid igen. Jeg vil ønske jer alle et fantastisk og knaldgodt nytår, og håber i får en dejlig aften med lige de mennesker og oplevelser i ønsker jer. Og pas nu på alle lemmerne derude. GOOODT NYTÅR FOLKENS I lige måde, glæder mig til at møde dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1916 Skrevet 31. December, 2021 Godt nytår til dig, og tak for at I dejlige damer, er med til at gøre denne side til det den er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 gøffe skrev, 1 time siden: takker og knaldgodt nytår til dig også Taaak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 pussycatman skrev, 1 time siden: I lige måde, glæder mig til at møde dig Taaak det gør jeg også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 ½angel skrev, for 56 minutter siden: Godt nytår til dig, og tak for at I dejlige damer, er med til at gøre denne side til det den er. Mange tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 31. December, 2021 Frække Tanja skrev, for 9 timer siden: Du er rigtig meget velkommen med din frække veninde ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 grå skrev, for 11 minutter siden: med din frække veninde ?? Hvis vi kan arrangerer en vagt sammen så ja. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg