Decameron14 163 Skrevet 31. December, 2021 (edited) Havde egentlig bestilt tid med Tukta men blev fristet over evne, da jeg så (den for mig) nye Anna – og valgte så dem begge på en gang – det er jo kun nytår en gang om året Fik lidt tid sammen med Anna først og hun er jo bare skruplækker – gode C-skåle og indbydende hele vejen igennem. Stillede mig over bag hende da hun tog tøjet af, og allerede der var jeg solgt af hendes former og bløde hud. Hun går derefter ned og sutter min pik fabelagtigt godt, vådt og med ophidsende nydelseslyde Tukta kommer ind, og så går den vilde tour de fiss ellers i gang. Anna op i en 69ér mens Tukta slikker mine nosser. Bliver nødt til at pause og omrokere for ikke at fyre af for tidligt. Tukta op at sidde på mit ansigt, mens Anna rider mig med sin stramme fisse, og mine hænder har fri adgang til to sæt bryster og balder. Igen bliver jeg nødt til at omrokere. Knepper Anna forfra og bagfra, mens Tukta står bagved og tager på mig og kysser mig alle steder. Jeg ved ikke helt hvor længe vi var i gang - det er nemt at miste overblikket med alle de bryster, balder, fisser og munde på en gang. Pænt svimlende oplevelse og lidt af en vild nytårsgave. Eneste minus under seancen er, at man selvfølgelig bliver nødt til at få vasket pik og mund med vådservietter under skiftene - og kondom af og på flere gange. Overvejer måske en tur kun med Anna i det nye år? Vælger til sidst at nyde Tuktas blowjob skills til jeg kommer i en enorm omgang opsparet ladning, der bare bliver ved. Lidt for meget til hun kan have det hele i munden Begge piger er overordentligt pleasende og i godt humør, og det er nærmest som en miniferie væk fra vintermørket. Man kunne måske forestille sig, at de ikke har for travlt for tiden og mere kan nyde tingene? Under alle omstændigheder: Happy Face New Year – smiler hele vejen hjem og føler mig fin form igen Temmelig sikker på, at det er ægte billeder. https://annoncelight.dk/showad/228712 Redigeret 31. December, 2021 af Decameron14 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 31. December, 2021 Hvad måtte du give for sådan en omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1501 Skrevet 31. December, 2021 Ham der gutten skrev, for 3 minutter siden: Hvad måtte du give for sådan en omgang Det står tydeligt i annoncen .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 31. December, 2021 Big3lover skrev, for 6 minutter siden: Det står tydeligt i annoncen .... Arh ups det havde jeg ikke lige tjekket, læste bare anmeldelsen og var ikke inde på annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1501 Skrevet 31. December, 2021 Ham der gutten skrev, for 2 minutter siden: Arh ups det havde jeg ikke lige tjekket, læste bare anmeldelsen og var ikke inde på annoncen Kan dog ikke se hvad han valgte....1/2 eller hel time. Men der er jo så kun to muligheder, med mindre der er tilkøbt særlige ydelser. Det kan vi jo ikke se, så spørgsmålet er måske alligevel relevant 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Decameron14 163 Skrevet 31. December, 2021 Tog "kun" en halv time - havde ikke brug for massage denne gang. Tror dog måske jeg var der lidt længere? - tidsfornemmelsen røg lidt undervejs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 327 Skrevet 31. December, 2021 Besøgte Tukta først på uge. Skulle lige mærke hende igen. Og det blev som det plejer. Positiv ment. Er jeg heldig eller bare heldig. Har altid mødt hende glad og frisk. Det blev så sidste gang i år. Så er det vinket af. Og et nyt år kan begynde. Elsker blowjob og det gør hun jo til højeste karakter. Og jeg får ikke lov til at gå medmindre jeg har fået udløsning. Sluttede af med massage. Skulle jo helst have noget olie på kroppen når jeg kom hjem.. Godt nytår derude. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 12. Marts, 2022 Er der nogen der vil dele, om de to veninder er med på at kysse og sikke hinanden? Altså en rigtig trekantsoplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 12. Marts, 2022 Jeg har før været sammen med begge 2, og der var der ikke noget pige-pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 12. Marts, 2022 (edited) Mr1time skrev, 1 time siden: Jeg har før været sammen med begge 2, og der var der ikke noget pige-pige. Ok, tak. Jeg har kun været sammen med Tutka og det var en ok oplevelse, til trods for at hun overspillede lidt. Men, hun er sg fræk nok. Overvejer at prøve dem begge to og synes det kunne være frækt, hvis de kunne levere pige-pige som en del af showet. Redigeret 12. Marts, 2022 af Moon Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg