pacer 2748 Skrevet 30. December, 2021 https://www.bt.dk/krimi/laenket-med-handjern-til-radiator-maend-lokket-i-sexfaelde 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 378 Skrevet 30. December, 2021 Det er sgu hårde sager. Hvis man er rigtig paranoid må man jo nærmest ty til at udføre regulær overvågning af en given adresse inden man aflægger besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 546 Skrevet 30. December, 2021 nøddehaven skrev, for 7 minutter siden: Det er sgu hårde sager. Hvis man er rigtig paranoid må man jo nærmest ty til at udføre regulær overvågning af en given adresse inden man aflægger besøg. Bemærk at der ikke var tale om et købesex-møde, men at de fandt hinanden på et dating-site. Ved købesex er risikoen meget lille for at sådan noget der - især hvis man lige laver lidt research herinde. Der har dog været et par lignende sager ifm sugar dating. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 413 Skrevet 31. December, 2021 Interessant læsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 31. December, 2021 Dkm skrev, for 1 time siden: Interessant læsning. Meget og en står til udvisning og flere er kendt af politiet i forvejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome Skrevet 31. December, 2021 De burde alle bare kneppes til helvede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 31. December, 2021 Jeg synes at "mindst fire år" er billigt for at være bagmand bag den gentagne ekstreme, planlagte vold og trusler om at miste liv og helbred. Den bør have max og udvisning, hvis det er muligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 31. December, 2021 (edited) Vild sag. Jeg hæfter mig - ud over det åbenlyse ved grovheden i vold og trusler- ved "truet med en anmeldelse om forsøg på sex med en mindreårig". Det giver mig en mistanke om, at Badoo-annoncen allerede har antydet, at pigen/pigerne var mindreårige. På den anden side står der, at den ene pige i virkeligheden er 17, og at et af ofrene fik penge fra sine forældre(!) til at betale voldsmændene med ... Måske ofrene også var unge mænd, der troede de skulle på en fræk date? Det er jo også vildt, at selvom de har en adresse på en lejlighed, så vælger den ene af mændene at vende tilbage og betale - de må virkelig være blevet skræmt. Redigeret 31. December, 2021 af Advarsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg