Hop til indhold
pacer

Lokket i sexfælde

Recommended Posts

Det er sgu hårde sager. Hvis man er rigtig paranoid må man jo nærmest ty til at udføre regulær overvågning af en given adresse inden man aflægger besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 7 minutter siden:

Det er sgu hårde sager. Hvis man er rigtig paranoid må man jo nærmest ty til at udføre regulær overvågning af en given adresse inden man aflægger besøg.

Bemærk at der ikke var tale om et købesex-møde, men at de fandt hinanden på et dating-site. Ved købesex er risikoen meget lille for at sådan noget der - især hvis man lige laver lidt research herinde. Der har dog været et par lignende sager ifm sugar dating.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olympus
Dkm skrev, for 1 time siden:

Interessant læsning.

Meget og en står til udvisning og flere er kendt af politiet i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at "mindst fire år" er billigt for at være bagmand bag den gentagne ekstreme, planlagte vold og trusler om at miste liv og helbred. Den bør have max og udvisning, hvis det er muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vild sag. Jeg hæfter mig - ud over det åbenlyse ved grovheden i vold og trusler-  ved "truet med en anmeldelse om forsøg på sex med en mindreårig". Det giver mig en mistanke om, at Badoo-annoncen allerede har antydet, at pigen/pigerne var mindreårige. På den anden side står der, at den ene pige i virkeligheden er 17, og at et af ofrene fik penge fra sine forældre(!) til at betale voldsmændene med ... Måske ofrene også var unge mænd, der troede de skulle på en fræk date? Det er jo også vildt, at selvom de har en adresse på en lejlighed, så vælger den ene af mændene at vende tilbage og betale - de må virkelig være blevet skræmt.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...