Hop til indhold

Lokket i sexfælde

Featured Replies

Skrevet

Det er sgu hårde sager. Hvis man er rigtig paranoid må man jo nærmest ty til at udføre regulær overvågning af en given adresse inden man aflægger besøg.

Skrevet
nøddehaven skrev, for 7 minutter siden:

Det er sgu hårde sager. Hvis man er rigtig paranoid må man jo nærmest ty til at udføre regulær overvågning af en given adresse inden man aflægger besøg.

Bemærk at der ikke var tale om et købesex-møde, men at de fandt hinanden på et dating-site. Ved købesex er risikoen meget lille for at sådan noget der - især hvis man lige laver lidt research herinde. Der har dog været et par lignende sager ifm sugar dating.

Skrevet

Interessant læsning.

Skrevet
Dkm skrev, for 1 time siden:

Interessant læsning.

Meget og en står til udvisning og flere er kendt af politiet i forvejen.

Skrevet

De burde alle bare kneppes til helvede.

Skrevet

Jeg synes at "mindst fire år" er billigt for at være bagmand bag den gentagne ekstreme, planlagte vold og trusler om at miste liv og helbred. Den bør have max og udvisning, hvis det er muligt.

Skrevet

Vild sag. Jeg hæfter mig - ud over det åbenlyse ved grovheden i vold og trusler-  ved "truet med en anmeldelse om forsøg på sex med en mindreårig". Det giver mig en mistanke om, at Badoo-annoncen allerede har antydet, at pigen/pigerne var mindreårige. På den anden side står der, at den ene pige i virkeligheden er 17, og at et af ofrene fik penge fra sine forældre(!) til at betale voldsmændene med ... Måske ofrene også var unge mænd, der troede de skulle på en fræk date? Det er jo også vildt, at selvom de har en adresse på en lejlighed, så vælger den ene af mændene at vende tilbage og betale - de må virkelig være blevet skræmt.

Redigeret af Advarsel

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.