Hop til indhold
Soothsayer

Nytårs trekant tæt på Otterup

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/333459

❤️NYT NYT i 10 dage B2b 30 minutter 600,- 60 minutter 800,- Anny & Rose❤️Første gang i DK.

Søgte et nytårsknald med lidt gang i...Trekant 1 time 2000kr er et tilbud der næsten var for godt til at være sandt, da det ikke er langt fra hvad jeg normalt giver for en enkelt pige med forsk. tillæg.

Ankommer til adressen og bliver mødt af en sprød lille sag som jeg tænker er Tatar(hvorfor Rose ikke var der ved jeg ikke og det bliver heller ikke nævnt og gider simpelthen ikke til at spørge, da pigerne fint falder i min smag, bortset fra tatoveringerne, men de er jo thaipiger ;-) )

Møder Anny som har lidt mere sul på kroppen, overhovedet ikke tyk(selvom hun selv undskylder for det) der er ret god stemning mellem mig og pigerne og de er begge super søde eneste minus er at de taler thai med hinanden, da det jo godt kan ødelægge den fælles oplevelse vi skal til at have...

Anny får vasket mig af(der er service på :)) og vi kommer ind i sengen hvor pigerne begynder at massere mig indtil Tatar kravler op til mig og sluger mit ansigt (tror hende her godt kunne lide mig ;)) Anny er også dejlig(og giver et godt blow) og i starten får hun også 50% af min opmærksomhed men da rollerne bliver byttet om er det ret klart at Tatar tænder noget mere på mig end Anny gør, da det lidt er nogle tante kys hun kommer med, så selv om jeg stadigvæk giver hende opmærksomhed bliver det nok 80-20 resten af akten...Jeg har intet ondt at sige om Anny hun er en sød pige, det blev bare som det blev og hun kom nok mere til at spille en bi-rolle i stedet for hovedrolle...Det sex mig og Tatar har er rigtigt godt og hun har ikke rigtigt lyst til at kravle af, da Anny vil give et blow(for tredje gang da det blev nej de to første gange :lol:) hun kommer så op til mig igen og bliver stimuleret til orgasme, hun er en dejlig pige :)

Det hele ender i et brag da pigerne rører hinanden og mig og så kan man ligge der helt lykkelig...

Bliver rengjort i badet af Tatar, får tilbudt lidt forsk. vand, slik osv. lidt hyggesnak og så kram til Anny og et kys til Tatar og så videre ud i virkeligheden et godt skridt på vej ind i det nye år med plads til nye skønne erotiske oplevelser i denne skyggeverden.

Et godt Nytår til alle og snyd ikke jer selv for en god oplevelse hos de dejlige thaipiger tæt på Otterup ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet en del trekanter med thaipiger -og det er som om de har aftalt på forhånd, hvem der skal være aktiv og nødvendigvis hende jeg har tændt mest på -når jeg så har forsøgt at få den anden mere med i legen -er der blevet diskuteret på thai -og stemningen er så noget trykket... thaier kan være meget jaloux på hinanden... -så hvis man kysser med den ene og den anden guffer forneden er det bedst -så er de ikke så opmærksom på hvad den anden laver;-) 

Kan godt være man skulle cykle forbi de 2 høns der en af dagene...   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 minut siden:

Jeg har prøvet en del trekanter med thaipiger -og det er som om de har aftalt på forhånd, hvem der skal være aktiv og nødvendigvis hende jeg har tændt mest på -når jeg så har forsøgt at få den anden mere med i legen -er der blevet diskuteret på thai -og stemningen er så noget trykket... thaier kan være meget jaloux på hinanden... -så hvis man kysser med den ene og den anden guffer forneden er det bedst -så er de ikke så opmærksom på hvad den anden laver;-) 

Kan godt være man skulle cykle forbi de 2 høns der en af dagene...   

Fin oplysning er ikke super meget inde i Thai kulturen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 3 timer siden:

eneste minus er at de taler thai med hinanden, da det jo godt kan ødelægge den fælles oplevelse vi skal til at have...

virkelig god måde at beskrive det på, sådan har jeg det også hvis to GP'er skifter væk fra engelsk, man føler sig lige skubbet ud af den fælles oplevelse.

Men godt du havde en god tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Returnerede til det velkendte sted for at mødes med Tatar og kun Tatar denne gang ;-)

Må bare sige at der var fuld valuta for pengene i de 1t 30min jeg brugte i hendes selskab. Sexen er god, humøret er godt og hun var rigtig dejlig at være sammen med igen.

At hun kunne huske så mange detaljer om mig fra vores trekantsmøde var ikke bare imponerende, men sgu også temmelig smigrende :-)

Hun sagde at hun snart rejste tilbage til Thailand, men ville komme tilbage senere...Tænker nok at jeg finder vejen derud igen, når hun vender tilbage. En pige men let kan blive lidt afhængig af ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Soothsayer

Overvejer om jeg skal besøge hende inden længe, men er lidt nysgerrig på Hvor diskret det er. 

Er det ud til en stor vej eller okay stille.? 

Har en del bekendte på de kanter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The human skrev, for 5 timer siden:

Hej Soothsayer

Overvejer om jeg skal besøge hende inden længe, men er lidt nysgerrig på Hvor diskret det er. 

Er det ud til en stor vej eller okay stille.? 

Har en del bekendte på de kanter. 

Det er et lille hul som der ligger på en sidevej og normalt ville der ikke være meget trafik. Problemet er så at der ligger en genbrugsforretning ved siden af hvor folk kører ind hele tiden. Så selvom pigerne tilbyder parkering ville jeg anbefale at finde et mere diskret sted et stykke derfra eller gøre som jeg gjorde tage en bus og gå lidt over 1km.

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...