John Dillermand 102 Skrevet 30. December, 2021 Altså udover mennesker der er født som fysiske kvinder. Alle de her begreber synes jeg er svære at gennemskue. TS,TV, CD, shemale,ladyboy Hvem har pik og bryster og hvem har skede ( eventuelt eftermonteret) og bryster og hvilket køn tænder de forskellige på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 30. December, 2021 hyg dig med at google - post up og pre up. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 30. December, 2021 John Dillermand skrev, for 3 timer siden: Altså udover mennesker der er født som fysiske kvinder. Lucky Luke har én, oven i købet med en sexløber i. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cd2 23 Skrevet 31. December, 2021 Indlægget handler vel om politik - kønspolitik så den burde vel låses af de emsige moderatorer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 31. December, 2021 (edited) cd2 skrev, for 48 minutter siden: Indlægget handler vel om politik - kønspolitik så den burde vel låses af de emsige moderatorer. Uenig -det er da relevant forbrugeroplysning. Hvis en sexsælger skriver "jeg er TS" skal jeg som kunde så forvente en sælger med eller uden skede, som jeg kan få varmet min pik i? John Dillermand skrev, den 30.12.2021 at 10:54: TS,TV, CD, shemale,ladyboy Hvem har pik og bryster og hvem har skede ( eventuelt eftermonteret) og bryster og hvilket køn tænder de forskellige på? 1. De forkortelser har typisk ikke skede. TS kan dog være enten pre-op eller post-op - sidstnævnte har skede. 2. Om man har skede eller ej og hvilken forkortelse, der beskriver køn/krop siger intet om, hvem man tænder på. Redigeret 31. December, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Dillermand 102 Skrevet 3. Januar, 2022 Tak til Advarsel for at have forstået hvor jeg ville hen. Det var ikke et forsøg på at være nedladende over for nogen eller et udtryk for holdning til folks seksualitet men et ærligt ment spørgsmål rettet mod annoncer for de ydelser vi taler om her i logen. De fleste annoncer for transer og ladyboys ser ud til at være mennesker med Penis og bryster mens man sjældent ser nogen der fortæller at de har fået flækket medisteren og lavet den om til en kammusling ( hvis de ærede logemedlemmer vil undskylde mit franske). Sidstnævnte er vel det der for asiater kaldes en ombygger. Og da langt fra alle GP'er er glade for numsesex,så er det bare rart med flere optioner. Men bare rart at vide hvad man går ind til. JD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TysTys 50 Skrevet 4. Januar, 2022 John Dillermand skrev, for 20 timer siden: Tak til Advarsel for at have forstået hvor jeg ville hen. Det var ikke et forsøg på at være nedladende over for nogen eller et udtryk for holdning til folks seksualitet men et ærligt ment spørgsmål rettet mod annoncer for de ydelser vi taler om her i logen. De fleste annoncer for transer og ladyboys ser ud til at være mennesker med Penis og bryster mens man sjældent ser nogen der fortæller at de har fået flækket medisteren og lavet den om til en kammusling ( hvis de ærede logemedlemmer vil undskylde mit franske). Sidstnævnte er vel det der for asiater kaldes en ombygger. Og da langt fra alle GP'er er glade for numsesex,så er det bare rart med flere optioner. Men bare rart at vide hvad man går ind til. JD Du har altså fat i noget her. En af de værste oplevelser man kan komme ud for er, når man i en kæmpe brandert "scorer" barens flotteste kvinde og så kommer hjem på hotellet og opdager at medisteren IKKE ER FLÆKKET. Man bliver lynhurtigt ædru. Har selv prøvet det og hold da op en ballade med råb, skrig, trusler og tilkaldelse af security. Disse "piger" (mænd) er mega stærke og vant til konflikter, mens man stadig omtåget, prøver at få styr på situationen. I Dk, er det på annoncer fra disse typer, tit muligt, at få en en fornemmelse af at der er problemer. Bemærk, at de annoncerer tit kun med Fransk, oral sex, eller anal. Sjældent med almindeligt samleje. Ikke noget sikkert kort, men nok til en vurdering. Har selv haft kontakt med en annoncør på Nordre Fasanvej her inde, som var lidt mystisk. Fandt senere ud af, at min mistænksomhed var velbegrundet. Spild af tid. Men rart at vide hvad man går ind til, som du efterlyser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg