Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Basia på en kold vinterdag i Herlev.
Jeg tog en halv time med superfransk til 500, hvilket må siges at være en særdeles god pris. Dejligt varmt værelse med stor seng og god plads, jeg var faktisk lige ved at få hedeslag inden jeg fik smidt dynejakken.
Indledende superfransk, jeg måtte bremse hende da jeg var lidt følsom og frygtede at komme for hurtigt. Lidt nusseri med hendes bryster. De er tunge og hænger en del, men er dejligt bløde og må både kysses og nappes undervejs. Sex i et par stillinger, missionær ( med kys) og afsluttende cow girl ( hvor jeg fik godt fat i brysterne). Hun er lidt passiv, men der var ingen begrænsninger i hvor jeg måtte røre hende eller skulle være specielt forsigtig.

Hun har to annoncer:
Jeg mener at hun tidligere har kaldt sig Viki.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 56 minutter siden:
Jeg tog en halv time med superfransk til 500, hvilket må siges at være en særdeles god pris. Dejligt varmt værelse med stor seng og god plads, jeg var faktisk lige ved at få hedeslag inden jeg fik smidt dynejakken.
Indledende superfransk, jeg måtte bremse hende da jeg var lidt følsom og frygtede at komme for hurtigt. Lidt nusseri med hendes bryster. De er tunge og hænger en del, men er dejligt bløde og må både kysses og nappes undervejs. Sex i et par stillinger, missionær ( med kys) og afsluttende cow girl ( hvor jeg fik godt fat i brysterne). Hun er lidt passiv, men der var ingen begrænsninger i hvor jeg måtte røre hende eller skulle være specielt forsigtig.

Hun har to annoncer:

Tak for flot detektiv arbejde.

Gode gamle Vicky/Viki fra bla. Frederiksberg. Har altid leveret varen. Klar anbefaling.

Redigeret af TysTys

Del dette indlæg

Link til indlæg
shiny skrev, for 2 timer siden:

Yeps, det er Viki. Frisk pige.

Måske hun har været hos Numerolog imens hun har været i Jylland.  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, 1 time siden:

Sjov prissætning eller også er det et udtryk for hun foretrækker 30 frem for 60 min.

Jeg forsøgte at italesætte det, men den sproglige barriere var for høj. Jeg havde gerne taget en dobbelttur med hende, men ikke til forhøjet pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 5 timer siden:

Hun har to annoncer:

Åh Dejlige Viki. Hendes superfransk er bare så lækker. Har nydt hende rigtig mange gang. Dejlig krop og krop venlig  og imodtagende i alle huler.

Bestilte 3 timer med hende 3 år siden og mindes alle de frække ting vi gjore.

Hun viste mig vejen til fed sex og især leg i numsen. Hun er for fræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 5 timer siden:

Få allerede stiv fyr på bare tanken om at give hende den i numsen på hende.

Når hun blower en og kikker med de der dådyr øje er jeg squ solgt og nyder en fuldload i munden på hende hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 23 timer siden:

Sjov prissætning eller også er det et udtryk for hun foretrækker 30 frem for 60 min.

Ved 60 min får du "pocalunek miekki", det gør du ikke ved 30 min :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hopper skrev, for 2 timer siden:

Ved 60 min får du "pocalunek miekki", det gør du ikke ved 30 min :D

johhh.

Det gør du faktisk. For såvidt jeg kan forstå på Google, så betyder det "bløde kys". og ved 30 minutter får man "soft kiss"..:lol:

Så tilbage står stadigvæk at hun tilbyder nøjagtigt det samme ved en halv time som ved 1 time. Det er bare 200 kroner dyrere end 2Xhalv time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 53 minutter siden:

johhh.

Det gør du faktisk. For såvidt jeg kan forstå på Google, så betyder det "bløde kys". og ved 30 minutter får man "soft kiss"..:lol:

Så tilbage står stadigvæk at hun tilbyder nøjagtigt det samme ved en halv time som ved 1 time. Det er bare 200 kroner dyrere end 2Xhalv time.

Ja, jeg forstod den heller ikke.

Jeg forstod dog at hun ville have et højere beløb hvis 30 min skulle inkludere to udløsninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jackson666
Kim Madsen skrev, den 31/12/2021 at 11:29:

Få allerede stiv fyr på bare tanken om at give hende den i numsen på hende.

Når hun blower en og kikker med de der dådyr øje er jeg squ solgt og nyder en fuldload i munden på hende hver gang.

he he, super kommentar ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...