udinaturen 1018 Skrevet 30. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 3 timer siden: Korrekt. En bedre sammenligning for forståelsens og princippets skyld - inden kloge-åger teoriserer alt og kaster ‘er du voksen’ efter en - er naturligvis en anden service-fag ala massør, fys, frisør, yoga/golfinstruktør, pedicure-person eller akupunktør. Foreligger der en klokkeklar skriftlig aftale, er den muligvis ikke overholdt. Vi taler her (ikke generelt) om ts (uden bevis stadig) om at INGEN massage (ekstra tilkøb på en time) er fået. Om ts ord står til troende…? Dog er der så mange historier om denne kvinde, at det bærer lidt ved til bålet om at hun ‘gerne snyder’. Men dertil skal det dog siges, at stemningen især måske i denne form for ‘seksuel møde’ (bundet, blindfoldet mm?) måske kan gøre forglemmelsen nemmere. En lille aber dabei som Annika er inde på vist (jessica, Samantha?) er de mange afbud, men det har sådan set intet med en AFTALE PÅ SKRIFT at gøre. GP er dog en gråzone og naturligvis vil/kan politi intet gøre (medmindre der allerede ligger 5-6-7-10-20 sager på samme kvinde). Ts advarer ikke kun (faktisk anmelder han vel mere) samt spørger om råd: det råd er de fleste af os enige i. Nej, du bør ikke. Kan godt. Får næppe noget ud af det. Lad være at udtale dig om ting, du intet aner om. Jeg er græsk-katolsk men gentagen snyd/bedrag/tyveri kan sagtens være en politisag. At kvinden ikke vil være herinde, kan jeg ikke tage mig af. Hun kan jo lade være at stjæle. I øvrigt er det ikke min tråd eller GP. Klarer hun vist helt fint selv Igen: ikke min tråd. Måske du skulle tage til optiker. Og sp handler det iflg ts ikke om at FØLE sig SNYDT, men at være blevet besjælet eller en skriftlig aftale ikke er blevet overholdt. Du kan ds godt læse ikke? OM der så har været lidt massage (før og/eller efter) eller tiden er brugt på bad og snik snak (og GP mener det er inkl i de 4 timer trods en skriftlig aftales ordlyd), er jo 2 personers forsk opfattelse. Derfor atter: uden bevis igen og for 4. gang denne måned en persons udokumenterede anklage. Korrekt og ansvaret kan da også ligge på begge (voksne) mennesker. En blev sat i en nydelses-underdanig situation og glemte MÅSKE. En anden har en historik for at stjæle og snyde. Troværdigheden er ringe begge steder. Havde jeg skriftligt aftalt og betalt for 4 timers akupunktur, frisør eller lign service med en af 4 timer som ekstra tilkøb og havde ‘glemt det’, var jeg sgu også blevet gal, hvis personen blankt nægtede at kende til aftalen. Og der mangler vi som altid et par vigtige info: ringede han, skrev, spurgte, krævede, hvad sagde hun, hende der stjæler, var der snak om kompromis, dialog overhovedet…. Gå da bare til politiet, som en anden sagde. Principielt. Hvis du har det sådan. Forvent dog næppe noget. Og hvordan man præsenterer sådan en sag, er vi vist en del, der gerne vil se. Måske søge på kvinden og kontakte de andre ‘ramte’ og se, om der ER et mønster (3 sager, 8 eller 15 giver også en forskel). Springende punkt, vi mangler svar på: Enten har der INTET været den betalte time (1000-2000 kr?) eller også har der været lidt:noget (bad, lidt massage, sniksnak som jo man skabe forvirring parterne imellem om det så ER en del af aftalen/tiden). Mit gæt er lidt og forvirring og øv følelse bagefter. Men det kan kun ts fortælle faktuelt. Pigen er her jo aldrig trods mange har ledt efter hende for at få penge tilbage. Du forvekslede dig med TS. Beklager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 30. December, 2021 udinaturen skrev, for 23 timer siden: Jeg håber faktisk, at hun anmelder dig for voldtægt så. Det er jo ord mod ord, ikke sandt? Tror du ikke, du måske skulle tage og slappe lidt af? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1018 Skrevet 30. December, 2021 Emptyman skrev, for 13 minutter siden: Tror du ikke, du måske skulle tage og slappe lidt af? Tak. Jeg vil slappe af nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 30. December, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, Lige nu: Jeg har før glemt at få penge fra en gæst.. Faktisk er det sket mere end en gang.. Hold kæft hvor er jeg glad for de ikke bare sagde "ej det kunne du have husket mig på da jeg var der nu få du ikke de penge".. Jeg besøgte en fast pige år tilbage, hvor vi begge glemte at afregne. Da jeg boede lige i nærheden gik jeg tilbage for at betale. Det resulterede i at hun foreslog, at vi deltes om regningen. Jeg syntes at det var gentlemanship fra begge sider Redigeret 30. December, 2021 af Trident Glemt ord 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 30. December, 2021 Trident skrev, for 8 minutter siden: Jeg besøgte en pige år tilbage, hvor vi begge glemte at afregne. Da jeg boede lige i nærheden gik jeg tilbage for at betale. Det resulterede i at hun foreslog, at vi deltes om regningen. Jeg syntes at det var gentlemanship fra begge sider Ja sådan er Verden så forskellig, nogle brokker sig imens andre vælger at gå tilbage og afregne med pigen men pænt af dig at vende tilbage (jeg havde dog nok valgt det fulde beløb pga pigens udspil men sådan er der så meget) men lad os dog håbe folk herinde bliver enig i tråden inden Nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 30. December, 2021 @JenniferRomantica forstår din pointe, men ville du give penge retur for en time og dermed miste indtjening. Han går, han signalerer han er færdig, go eller dårlig oplevelse alt i alt, er jo altid chancen i branchen. Udover det nu er kommet frem i flere kommentarer at netop den pige åbenbart har flere uheldige episoder med andre. Så tror jeg virkelig problemet i netop denne situation er, at han har strikket det helt firkantet sammen og lavet et manuskript for hele seancen. Og øremærket den mængde tid til dit og dat. Det har hun så valgt at sige ja til hvilket jeg aldrig selv ville ha gjort, for det er virkeligt svært at følge og huske det hele, og har det nok også været for hende. Meget nemmere og mere ægte at gøre hvad der er lyst til i nuet. På den måde føler han, at han er blevet snydt for en bestemt ydelse, selvom det langt de fleste steder er tiden man betaler for. Klart er der en ekstra de har betalt for, som de ikke får så skal det gives tilbage. Men ikke grundprisen for tiden. Nu har jeg kun en ekstra at holde styr på. Så er den bestilt er det ret nemt at huske og minde dem om under akten. Har de ombestemt sig fair nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6500fyr 23 Skrevet 31. December, 2021 Nu har jeg besøgt Gitte 3 gange i år og aldrig blevet snydt, hverken med tid eller ydelse.. jeg har første gang givet hende nogle stikord og har hun "lavet" en god oplevelse alle gange, med mere gang i den de næste gange jeg har været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 31. December, 2021 Derfor betaler man ikke forud...... problem solved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2022 100% Gavtyv skrev, den 30.12.2021 at 13:02: Jeg kan nu heller ikke umiddelbart se problematikken i det, som TS skriver. Du har fået de 3 timer, så tiden er jo gået med et eller andet. Jeg har betalt for 4 timer... Til de andre svar herinde: Jeg ved med med I andre, men jeg synes ikke det er rimeligt at jeg 'bare eftergiver' 1000,- Der blev aftalt nogle ydelser og et tidsrum, ingen af delene blev overholdt. Ja jeg kan tage en tudekiks eller blive grinet af når jeg anmelder hende for bedrageri/rufferi eller hvad de vil kalde det, ikke desto mindre så er faktum, der er betalt forud, aftalen er ikke indfriet. Meget vel, hun har tilbudt at jeg kan bestille en tid til den manglende massage, men helt ærligt, jeg hverken kan eller vil kunne nyde noget som helst under hendes hænder igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 1. Januar, 2022 DarkFynbo skrev, for 11 minutter siden: Jeg har betalt for 4 timer... Til de andre svar herinde: Jeg ved med med I andre, men jeg synes ikke det er rimeligt at jeg 'bare eftergiver' 1000,- Der blev aftalt nogle ydelser og et tidsrum, ingen af delene blev overholdt. Ja jeg kan tage en tudekiks eller blive grinet af når jeg anmelder hende for bedrageri/rufferi eller hvad de vil kalde det, ikke desto mindre så er faktum, der er betalt forud, aftalen er ikke indfriet. Meget vel, hun har tilbudt at jeg kan bestille en tid til den manglende massage, men helt ærligt, jeg hverken kan eller vil kunne nyde noget som helst under hendes hænder igen. Så modsiger du lidt dig selv i anmeldelsen: "Oplevelsen hos Lady Gitte var ok, jeg fik mange af mine ønsker opfyldt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 1. Januar, 2022 Jeg forstår at du føler dig snydt, på tiden, da du selv har givet udtryk for at resten var en god oplevelse, på trods af at der manglede et par ting, men helt ærligt, du er blevet “snydt” for 25% af tiden. Hvis du læser mange anmeldelser vil du se at mange oplever at være ude efter 20 minutter når de køber 30 minutter (33% ) og mange efter 45 minutter når de køber 60 minutter ( 25%), så alt i alt er du ikke blevet “snydt” mere end så mange andre, men du var trods alt helt høj efter dit besøg. jeg syntes du skal accepter det skete, Overvej om du vil besøge pigen igen, da hun trods alt kunne give dig en del, eller bare sige det var det og så finde en anden til næste gang. Min helt personlige mening, er at du har købt en ydelse som kostede mere end du havde penge til, (det er en dyr hobby ) og er efterfølgende begyndt at fokuser på alt det dårlige, for at dulme din samvittighed over det brugte beløb, og det går så ud over pigen, hvilket ikke er helt fair. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2022 Grydeskeen skrev, for 1 minut siden: jeg syntes du skal accepter det skete, Overvej om du vil besøge pigen igen, da hun trods alt kunne give dig en del, eller bare sige det var det og så finde en anden til næste gang. Der er jo ikke så meget andet jeg kan gøre, end at acceptere situationen. Min frustration og følelse af at være snydt byder mig at politianmelde hende, min fornuft fortæller mig, at det får jeg ikke en skid ud af. Så.. har jeg lyst til at besøge hende igen? Vil jeg kunne nyde et ophold under hendes hænder og kærlige/strenge behandling? Det er beklageligt, men nej tak. Hvad jeg ikke forstår er, der var lagt op til at jeg skulle besøge hende igen, så på en eller anden måde har hun jo tabt mange penge på at være stædig og ikke betale det for meget betalte tilbage. Hvad betyder 1000,- retur, hvis kunden kommer igen med 4-500,- flere gange?? Men det må hun selv om, jeg er ærgerlig over at have brugt så meget tid og penge på hende, det sker ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2022 Pophair skrev, for 22 minutter siden: Så modsiger du lidt dig selv i anmeldelsen: "Oplevelsen hos Lady Gitte var ok, jeg fik mange af mine ønsker opfyldt.... Hvis du vil citere mig, så gør det venligst ordentligt og tag HELE sætningen med. "Oplevelsen hos Lady Gitte var ok, jeg fik mange af mine ønsker opfyldt, men der var også elementer som ikke blev opfyldt samt enkelte elementer der ikke blev respekteret." Læg mærke til at jeg skriver oplevelsen var ok, ikke fantastisk, ikke himmelsk, men "ok", dermed ikke topkarakter. Derudover var der mange ting der ikke blev indfriet ud fra løfter igennem vores skriverier, fred være med det, så lang tid var der heller ikke. Læg særligt mærke til "..enkelte elementer der ikke blev respekteret." Jeg modsiger ikke mig selv. Der blev indgået en aftale, et antal ydelser og et tidsrum til en pris. Prisen blev betalt men hverken tiden eller ydelserne blev indfriet jvf. aftalen. DERFOR vil jeg ha penge tilbage. Men pyt med det. Nogen har været heldige hos hende, andre er blevet snydt ligesom mig. Det må hun selv om, hun skyder sig selv i foden med alt for mange dårlige anmeldelser/karakterer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. Januar, 2022 DarkFynbo skrev, for 6 timer siden: Hvis du vil citere mig, så gør det venligst ordentligt og tag HELE sætningen med. "Oplevelsen hos Lady Gitte var ok, jeg fik mange af mine ønsker opfyldt, men der var også elementer som ikke blev opfyldt samt enkelte elementer der ikke blev respekteret." Læg mærke til at jeg skriver oplevelsen var ok, ikke fantastisk, ikke himmelsk, men "ok", dermed ikke topkarakter. Derudover var der mange ting der ikke blev indfriet ud fra løfter igennem vores skriverier, fred være med det, så lang tid var der heller ikke. Læg særligt mærke til "..enkelte elementer der ikke blev respekteret." Jeg modsiger ikke mig selv. Der blev indgået en aftale, et antal ydelser og et tidsrum til en pris. Prisen blev betalt men hverken tiden eller ydelserne blev indfriet jvf. aftalen. DERFOR vil jeg ha penge tilbage. Men pyt med det. Nogen har været heldige hos hende, andre er blevet snydt ligesom mig. Det må hun selv om, hun skyder sig selv i foden med alt for mange dårlige anmeldelser/karakterer. Hvorfor sagde du så ikke noget til hende, mens du var hos hende, hvis du alligevel var utilfreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg