Hop til indhold

Er det måske på tide at hæve stemningen herinde og ønske godt Nytår

Featured Replies

Skrevet

Jeg læser dagligt div Tråde herinde og kan læse at det endnu har gået for vidt herinde (specielt under Generel debat) herunder en debat om Danskeblondeemma mener jeg hun hedder og senere et skriv om Lady Cherie i anden tråd, men er nogle mænds hukommelse ved at ta overhånd, de holder fast i hvad pigerne skrev for 10 - 20 år siden og hvad ska vi så lige bruge det til, jeg kender ikke de omtalte piger men pludselig handler tråden om noget andet end det den starter med fra Ts :huh: vi er kun i kort tid og forstår selvfølgelig godt at Covid har taget styret men men er tiden ikke inde til at vi støtter hinanden i denne trælse tid, fremfor had, det blev så min personlig Nytårs hilsen til alle jer på Eg om håb på Covid fri 22 :) med håb på Kærlighed :wub:

Skrevet

Godt nytår!

Skrevet

Tak for din nytårs hilsen <3 det eneste jeg er lidt små negativ Over er at jeg fik en parkerkingsbøde igår på 795 kroner, det er lidt øv.

du ønskes hermed også et godt nytår, og Pas nu på jer selv og du/i ikke får for meget at drikke eller springer et legemes del af. Jeg tænker i har et arbejde der kræver alle 10 fingre. Godt nytår <3

Skrevet
N10Ah skrev, for 1 minut siden:

Over er at jeg fik en parkerkingsbøde igår på 795 kroner, det er lidt øv.

til gengæld er jeg lidt positiv over at flere bidrager til at holde orden i infrastrukturen ved konstant at bidrage med parkeringsbøder.

Godt nytår.

Skrevet
Harran skrev, for 2 minutter siden:

til gengæld er jeg lidt positiv over at flere bidrager til at holde orden i infrastrukturen ved konstant at bidrage med parkeringsbøder.

Godt nytår.

Det var min fejl og min fejl alene. Jeg påtager mig alt skylden for det, det blev en dyr træning :)

Skrevet

Det eneste negative her, er resultatet af mine seneste lyn og PCR tests. :)

Godt nytår til de glade, de sjove, de alvorlige, de søde, de frække……ja også godt nytår til dig der er suar,  og sidder og gemmer dig bag skærmen og lukkede gardiner.

Godt nytår til alle!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.