TheJokerandthesmoker 7 Skrevet 29. December, 2021 Hej folkens. Dette er en anmeldelse af Delicious Scarlet Jeg har nu været en passivt/ikke skrivende bruger her ind i en årrække, men efter en dejlig date/aftale Scarlet, tænker jeg fuck it og vil prøve at give lidt tilbage :D. Scarlet er en sød ung kvinde der ser vanvittigt godt ud og er sød og imødekommende. Jeg tænker de 23år som hun skriver hun er passer, og synds at hun ser bedre ud i "real life" end på sine billeder. Jeg prøvede hendes "HANDMEIDEN"S seductive care experience", men efter badet ende vi i en mere "GFE" oplevelse, da vi havde en fanatisk kemi Hva kan jeg sige, hun taler engelske, kysede godt , smagte godt og var afslappende at være sammen med. Kommer jeg igen? ja det gøre jeg nok :D. Håber denne info kan være til hjælp for nogen hilsen TheJokerandthesmoker 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tomneva 364 Skrevet 29. December, 2021 What a co-incidence...see what I just wrote about her...almost exactly the same Anyway, I can just confirm and agree all of the above. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nonametom 37 Skrevet 29. December, 2021 Desværre er hun en af dem der kræver selfies inden man mødes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg