Hop til indhold

Camilla I Kolding

Featured Replies

Skrevet
Tehtdk skrev, den 29.12.2021 at 16:10:

Er der nogen der kan sige noget om hende her?.

https://annoncelight.dk/showad/332480

Både og, og nej desværre, jeg gjorde et stærkt forsøg idag men uden at komme i mål, selve sms aftalen kørte ellers fint lige fra start i går om mødes idag, jeg skrev så da jeg kørte hjemme fra og oplyste tid og x antal km med den besked, jeg skulle sms når jeg hold på P pladsen hvilket jeg naturligvis gjorde men fik så beskeden, ventetid øh hvor længe, 1 time, Ok den havde jeg ikke lige set komme men slog 1 time ihjel i Kolding og vendte tilbage og sms igen svar, øh 30 minutter (her stopper min tålmodighed, hva vil det næste blive) det fremgik helt tydelig på udskiftning af Biler på P pladsen at hun havde nok at se til, den havde jeg heller ikke set komme, nå men da jeg ikke havde en plan B på det rene (selvom forsøgte) vendte jeg retur uden held, men sådan kan det vel også gå for en erfaren mand, så enden bliver, Godt Nytår til alle jer derude :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.