Hop til indhold

Valery Columbia Højdevej Amager

Featured Replies

Skrevet

For ca 5 år siden huserede denne afsindigt lækre latina i en lejlighed dér. Vi havde en fantastisk kemi. Hun var så sindssygt klar og fantastisk. Vi udvekslede private numre mv. Jeg fik også hendes rigtige navn osv. Mit spørgsmål er: kan nogle genkalde hendes billeder, så jeg evt kan søge på hende i udlandet. Hvis nu hun arbejder et sted ude i verden. Eller hvis andre fik oplysninger der kunne lede frem til hendes professionelle virke ( selvfølgelig kun i denne branche) hun boede i Madrid. Og hvis hun nu stadig er aktiv der, må jeg blot forbi. Har desværre fået slettet hendes info .? Jonasn, Scania og Brandsprøjten var også forbi dengang. Med mere eller mindre gode oplevelser:)På forhånd tak.

Sterling

Skrevet

Majoren har en erindring om at være stødt på Valery under et rekognosceringstogt på Højdevej. Såfremt billeddokumentation forefindes i majorens billedarkiv, deles de gerne med Hr. Sterling i en pm.

Godt nytår til alle våbenbrødre - husk beskyttelsesbriller under kanonaffyring.

Skrevet

Kære major.

Rigtig godt nytår. Det må du meget gerne. Det vil hjælpe mig til at gå videre i min søgen efter at opleve det perfekte knald igen med en -i mine øjne fuldstændig outstanding- trafikken går i stå-biler smadrer sammen- monster babe.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.