Hop til indhold
Esbjerghanhund

Midaldrende thai, lidt udenfor Esbjerg

Recommended Posts

Kvinden

Nå, men havde gået og luret lidt på hende og besøgte hende i går. Det var sgu en sløj omgang. Hun var ikke særligt berøringsvenlig. Måtte ikke rigtig kysse brysterne, og da jeg gav oral til hende, holdte hun benene om mit hovede så jeg ikke rigtig kunne komme til. Bj til mig uden var godkendt. Efter runde 1 fik jeg en middelmådig massage og runde 2 var bj igen (uden).

Hun var sød og rar, men servicen var sgu fattig. Kommer ikke igen.

Til 1500 kr for 60 min var det ikke pengene værd. 

Til info: store silikonebryster, slank krop 

Fra 1-10: 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor har så mange Thai-kvinder abnormt store fødder? I forhold til balancen, koordinationen og motorikken er det da slet ikke nødvendigt med deres begrænsede højde. Hvad har Gud mon tænkt på i sin tid, da han monterede en størrelse 43 til disse mennesker? Det kan jo også være, at fotografen har haft endnu en dårlig dag.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor har så mange Thai-kvinder abnormt store fødder? I forhold til balancen, koordinationen og motorikken er det da slet ikke nødvendigt med deres begrænsede højde. Hvad har Gud mon tænkt på i sin tid, da han monterede en størrelse 43 til disse mennesker? Det kan jo også være, at fotografen har haft endnu en dårlig dag.:D

-Sikker er gang vrøvl at fyrre af -de har sguda alle små fødder -det er næsten umuligt at købe større sko end str. 42 i hele Thailand -og både mænd og kvinder har små fødder... du må have været meget heldig, at finde en med str. 43 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 3 timer siden:

Vild afsporing af min anmeldelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 29.12.2021 at 10:16:

Kvinden

Nå, men havde gået og luret lidt på hende og besøgte hende i går. Det var sgu en sløj omgang. Hun var ikke særligt berøringsvenlig. Måtte ikke rigtig kysse brysterne, og da jeg gav oral til hende, holdte hun benene om mit hovede så jeg ikke rigtig kunne komme til. Bj til mig uden var godkendt. Efter runde 1 fik jeg en middelmådig massage og runde 2 var bj igen (uden).

Hun var sød og rar, men servicen var sgu fattig. Kommer ikke igen.

Til 1500 kr for 60 min var det ikke pengene værd. 

Til info: store silikonebryster, slank krop 

Fra 1-10: 6

For 1500 kr. kunne man få tre (3) gange lux cocktail  med Brit og superservice. https://annoncelight.dk/showad/219989

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...