cd2 23 Skrevet 29. December, 2021 Jeg er nok ikke den eneste der ikke har styr på Coronaps og masker i forbindelse med specielt thaimassage, men vel også frisører o.l. Nogen der har et overblik og kan pege på dokumentation evt bare officielle anbefalinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 29. December, 2021 https://coronasmitte.dk/raad-og-regler/coronapas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 29. December, 2021 Nye restriktioner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 29. December, 2021 https://coronasmitte.dk/spoergsmaal-og-svar-om-covid-19/mundbind-og-visir Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2021 https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/2482 Dette er den gældende bekendtgørelse, der selvfølgelig kan ændre sig hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cd2 23 Skrevet 29. December, 2021 (edited) OK https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/2482 >> Tatovør-, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds- og massageklinikker, Har været på familiebesøg og benyttet anledningen til flere thai besøg, Ingen bad om Coronapas eller benyttelse af maske. Det var kendte klinikker i Århusområdet. Hvad gør man nu? (er testet negativ ved hjemmetest) Redigeret 29. December, 2021 af cd2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 29. December, 2021 cd2 skrev, for 9 minutter siden: OK https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/2482 >> Tatovør-, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds- og massageklinikker, Har været på familiebesøg og benyttet anledningen til flere thai besøg, Ingen bad om Coronapas eller benyttelse af maske. Det var kendte klinikker i Århusområdet. Hvad gør man nu? (er testet negativ ved hjemmetest) Jeg ville tage en Kviktest. De kommer jo også ind i ens sundhedsapp, hvilken en hjemmetest ikke gør. Har selv to liggende, så jeg kan tage en stikprøve. Men det er meget rart at kunne fremvise en negativ test, hvis man bliver spurgt om det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 29. December, 2021 cd2 skrev, for 10 minutter siden: Hvad gør man nu? (er testet negativ ved hjemmetest) Jeg havde været taknemmelig overfor klinikkerne (men jeg havde såklart ikke udleveret dem ved navn her på EG, da jeg er sikker på, at der er folk, der læser med, som er ret så nidkære). Glæd dig over, at du har fået nogle dejlige oplevelser, uden at du har været nødsaget til at vise coronapas eller at bære mundble. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cd2 23 Skrevet 29. December, 2021 Landsbytossen skrev, for 7 minutter siden: Jeg havde været taknemmelig overfor klinikkerne (men jeg havde såklart ikke udleveret dem ved navn her på EG, da jeg er sikker på, at der er folk, der læser med, som er ret så nidkære). Glæd dig over, at du har fået nogle dejlige oplevelser, uden at du har været nødsaget til at vise coronapas eller at bære mundble. Ganske egoistisk holdning du udviser her. Det absolut mindste man som borger kan gøre er at blive testet og have sin coronapas klar. Det burde have været de klinikkers opgave at at kræve visning af coronapas og mundbind samt benytte mundbind selv. Det viser sig at hjemmetesten og kviktest (begge er antigentest) var positive og jeg venter på at komme til PCR test senere på dagen. Så jeg har nok smittet massører hvis PCR er positiv. Aner intet om risiko ved HJ hhv Blowjob med CIM 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 29. December, 2021 cd2 skrev, for 22 minutter siden: Ganske egoistisk holdning du udviser her. Det absolut mindste man som borger kan gøre er at blive testet og have sin coronapas klar. Det burde have været de klinikkers opgave at at kræve visning af coronapas og mundbind samt benytte mundbind selv. Det viser sig at hjemmetesten og kviktest (begge er antigentest) var positive og jeg venter på at komme til PCR test senere på dagen. Så jeg har nok smittet massører hvis PCR er positiv. Aner intet om risiko ved HJ hhv Blowjob med CIM Du burde jo have taget en test inden du tog til massør, og / eller have ventet nogle dage fra det ene arrangement til det næste... Eller i det mindste "være vendt om i døren", da du opdagede at de ikke kontrollerede pas eller brugte mundbind 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 29. December, 2021 cd2 skrev, for 25 minutter siden: Ganske egoistisk holdning du udviser her. Det absolut mindste man som borger kan gøre er at blive testet og have sin coronapas klar. Det burde have været de klinikkers opgave at at kræve visning af coronapas og mundbind samt benytte mundbind selv. Jawohl! Slette Mette må elske dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 29. December, 2021 cd2 skrev, for 2 timer siden: Jeg er nok ikke den eneste der ikke har styr på Coronaps og masker i forbindelse med specielt thaimassage, men vel også frisører o.l. Nogen der har et overblik og kan pege på dokumentation evt bare officielle anbefalinger. pigerne er ligeglade - igennem de sidste 2 år har jeg vist coronapas/test nul gange... men husk kontanter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 29. December, 2021 numsekenderen skrev, for 5 minutter siden: pigerne er ligeglade - igennem de sidste 2 år har jeg vist coronapas/test nul gange... men husk kontanter Hvilket ikke er ensbetydende med, at alle piger i ligeglade. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 29. December, 2021 Liv skrev, for 4 minutter siden: Hvilket ikke er ensbetydende med, at alle piger i ligeglade. så må man gå udenom dig hvis man ikke vil vise sit navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 29. December, 2021 numsekenderen skrev, for 14 minutter siden: så må man gå udenom dig hvis man ikke vil vise sit navn Dit navn behøver da ikke at være synligt ved Coronapas. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 29. December, 2021 numsekenderen skrev, for 15 minutter siden: så må man gå udenom dig hvis man ikke vil vise sit navn Navn er ikke synligt på coronapasset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 29. December, 2021 Liv skrev, for 1 minut siden: Navn er ikke synligt på coronapasset. så kommer jeg med naboens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. December, 2021 Pressemøde i dag kl. 15.00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 29. December, 2021 numsekenderen skrev, for 2 minutter siden: så kommer jeg med naboens Det er nok de færreste, der går til prostitueret med naboens telefon. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 29. December, 2021 Den flittige skrev, for 2 minutter siden: Pressemøde i dag kl. 15.00 Lige der skal jeg vist lave noget andet spændende, som at pille mig i navlen, men tak for heads-up Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 29. December, 2021 Liv skrev, for 9 minutter siden: Navn er ikke synligt på coronapasset. Nej - ikke med mindre, at du tilvælger det, men det fornemmer jeg ikke er @numsekenderen's mission 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 29. December, 2021 Liv skrev, for 14 minutter siden: Navn er ikke synligt på coronapasset. Det undrer mig så, at folk ikke ved den salgs... Corona pas app'en har jo eksisteret noget tid nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1961 Skrevet 29. December, 2021 holstebronx skrev, for 59 minutter siden: Det undrer mig så, at folk ikke ved den salgs... Corona pas app'en har jo eksisteret noget tid nu Nogen gange er det et spørgsmål om hvad folk vælger at vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 29. December, 2021 Elprebsi skrev, for 11 minutter siden: Nogen gange er det et spørgsmål om hvad folk vælger at vide Jeg ved overhovedet ikke alt i verden men jeg vælger det som er relevant for mig... Jeg ved så også at nogle næsten aldrig bliver testet osv., så det kan jo være grunden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 350 Skrevet 29. December, 2021 Jeg blev bedt om at vise Corona pas da jeg var på visit for små 14 dage siden - Men det kommer helt sikkert an på, hvilke piger man vælger at aflægge et visit - 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg