Hop til indhold
cd2

Coronapas og masker - regler lige nu

Recommended Posts

Jeg er nok ikke den eneste der ikke har styr på Coronaps og masker i forbindelse med specielt  thaimassage, men vel også frisører o.l.

Nogen der har et overblik og kan pege på dokumentation evt bare officielle anbefalinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK

https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/2482

>> Tatovør-, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds- og massageklinikker,

Har været på familiebesøg og benyttet anledningen til flere thai besøg,  Ingen bad om Coronapas eller benyttelse af maske. Det var kendte klinikker i Århusområdet.

Hvad gør man nu? (er testet negativ ved hjemmetest)

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 9 minutter siden:

OK

https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/2482

>> Tatovør-, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds- og massageklinikker,

Har været på familiebesøg og benyttet anledningen til flere thai besøg,  Ingen bad om Coronapas eller benyttelse af maske. Det var kendte klinikker i Århusområdet.

Jeg ville tage en Kviktest. De kommer jo også ind i ens sundhedsapp, hvilken en hjemmetest ikke gør. Har selv to liggende, så jeg kan tage en stikprøve. Men det er meget rart at kunne fremvise en negativ test, hvis man bliver spurgt om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
cd2 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg havde været taknemmelig overfor klinikkerne (men jeg havde såklart ikke udleveret dem ved navn her på EG, da jeg er sikker på, at der er folk, der læser med, som er ret så nidkære).
Glæd dig over, at du har fået nogle dejlige oplevelser, uden at du har været nødsaget til at vise coronapas eller at bære mundble.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg havde været taknemmelig overfor klinikkerne (men jeg havde såklart ikke udleveret dem ved navn her på EG, da jeg er sikker på, at der er folk, der læser med, som er ret så nidkære).
Glæd dig over, at du har fået nogle dejlige oplevelser, uden at du har været nødsaget til at vise coronapas eller at bære mundble.

Ganske egoistisk holdning du udviser her.

Det absolut mindste man som borger kan gøre er at blive testet og have sin coronapas klar. Det burde have været de klinikkers opgave at at kræve visning  af coronapas og mundbind samt benytte mundbind selv.

Det viser sig at hjemmetesten og kviktest (begge er antigentest)  var positive og jeg venter på at komme til PCR test senere på dagen. Så jeg har nok smittet massører hvis PCR er positiv. Aner intet om risiko ved HJ hhv Blowjob med CIM

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 22 minutter siden:

Det absolut mindste man som borger kan gøre er at blive testet og have sin coronapas klar. Det burde have været de klinikkers opgave at at kræve visning  af coronapas og mundbind samt benytte mundbind selv.

Det viser sig at hjemmetesten og kviktest (begge er antigentest)  var positive og jeg venter på at komme til PCR test senere på dagen. Så jeg har nok smittet massører hvis PCR er positiv. Aner intet om risiko ved HJ hhv Blowjob med CIM

Du burde jo have taget en test inden du tog til massør, og / eller have ventet nogle dage fra det ene arrangement til det næste... 

Eller i det mindste "være vendt om i døren", da du opdagede at de ikke kontrollerede pas eller brugte mundbind ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
cd2 skrev, for 25 minutter siden:

Jawohl! :D
Slette Mette må elske dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
cd2 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er nok ikke den eneste der ikke har styr på Coronaps og masker i forbindelse med specielt  thaimassage, men vel også frisører o.l.

Nogen der har et overblik og kan pege på dokumentation evt bare officielle anbefalinger.

pigerne er ligeglade - igennem de sidste 2 år har jeg vist coronapas/test nul gange... men husk kontanter :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 5 minutter siden:

pigerne er ligeglade - igennem de sidste 2 år har jeg vist coronapas/test nul gange... men husk kontanter :-)

Hvilket ikke er ensbetydende med, at alle piger i ligeglade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Hvilket ikke er ensbetydende med, at alle piger i ligeglade.

så må man gå udenom dig hvis man ikke vil vise sit navn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Liv skrev, for 1 minut siden:

Navn er ikke synligt på coronapasset.

så kommer jeg med naboens :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Den flittige skrev, for 2 minutter siden:

Pressemøde i dag kl. 15.00

Lige der skal jeg vist lave noget andet spændende, som at pille mig i navlen, men tak for heads-up :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 14 minutter siden:

Navn er ikke synligt på coronapasset.

Det undrer mig så, at folk ikke ved den salgs... Corona pas app'en har jo eksisteret noget tid nu 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 59 minutter siden:

Det undrer mig så, at folk ikke ved den salgs... Corona pas app'en har jo eksisteret noget tid nu 

Nogen gange er det et spørgsmål om hvad folk vælger at vide ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 11 minutter siden:

Nogen gange er det et spørgsmål om hvad folk vælger at vide ;) 

Jeg ved overhovedet ikke alt i verden :D men jeg vælger det som er relevant for mig... 

Jeg ved så også at nogle næsten aldrig bliver testet osv., så det kan jo være grunden :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...