Hop til indhold
Seka

Bellamy, Aalborg

Recommended Posts

Guest Søren L

Jeg har mødt hende til et kort frækt besøg. 
ingen tvivl om at billederne er ægte og hun er en engelsk pige med store flotte bryster og en fræk sprød stemme. 
 

Da jeg mødte hende for et par uger siden var hun i en stille gade beliggende et sted ca. midt mellem vestbyen og centrum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren L skrev, for 2 timer siden:

@kingdane68hvorfor griner du af det. 
 

kommer den sædvanlige smøre med ny bruger nu. 

 

Øhhh JA! Selvfølgelig gør den det....hahaha...du synes ikke selv det virker mærkværdigt, at to ret nye brugere lige kører den der "Er der nogen der kender.....og - Ja, hun er rigtig dejlig" Den lugter laaaangt væk af snyd - men jeg kan jo tage fejl....det er da sket før :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
kingdane68 skrev, for 25 minutter siden:

Øhhh JA! Selvfølgelig gør den det....hahaha...du synes ikke selv det virker mærkværdigt, at to ret nye brugere lige kører den der "Er der nogen der kender.....og - Ja, hun er rigtig dejlig" Den lugter laaaangt væk af snyd - men jeg kan jo tage fejl....det er da sket før :D

Jamen det er også helt fint… nu når jeg kender min egen baggrund, så er det nu reelt nok, men det hjælper selvfølgelig ikke dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh

Jeg havde en aftale med hende i dag. Vi aftalte tidspunkt, ydelser og pris og da jeg så skulle have adressen, så stoppede hun med at svare. Mega ærgerligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...