Hop til indhold
Casten

Et godt hotel i Kbh City

Recommended Posts

Vi er 2 modne M, som er ved at lave en aftale med en moden Q. Aftalen går ud på, at vi skal mødes på et hotel i Kbh City, nu er spørgsmålet hvilket.

Jeg har selv tidligere brugt WakeUp, som er helt fint til 2, men for småt til 3. Stedet må meget gerne have en offentlig hotelbar.

Alle forslag modtages med taknemmelighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Scandic hotellerne er ganske fine og relativt diskrete og med barer på både Scandic Copenhagen og Falkoner (Dog dyre drinks), men værelserne er fine størrelser og king size senge med plads til 3 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cabinn har værelser med dobbelt seng og en køjeseng, så har du pladsen, men seancen bliver nok lidt ala wrestling hvor i skal skiftes til at være “tagget” ind :D

Tivoli hotel er egentlig oplagt til jeres besøg og har en lobbybar som er frit tilgængelig og 2 gode restauranter på 10.sal.

Eneste minus ved Tivoli hotel er at man skal bruge værelsesnøglekortet til elevatoren. Men går i sammen mod værelset er det ikke et problem.

De har i øvrigt et fedt værelse med hems, som de 2 herrer kan sidde i en lænestol og nyde en drink i og kigge udover København, mens kvinden sidder foran jer på gulvet, og nyder jer. Bare et forslag :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg ville også anbefale Hotel Admiral - eller Skt Petri.

Når det skal være ekstra dekadent, tager jeg dog Phoenix på hjørnet af Bredgade og Dronningens Tværgade. Ikke fordi det er et super godt hotel - alene pga bygningens historie. Skal der imponeres, er det selvfølgelig d'Angleterre. 

Nimb og Villa, holder jeg mig fra. Nimb er for småt (man genkendes), og Villa virker helt og aldeles ufærdigt. Egentlig mere en dyr Bed and Breakfast.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for gode - og morsomme - svar. Problemet ved at bo i Kbh er åbenbart, at man overser de faciliteter, som man normalt ikke har brug for. 

Tivoli Hotel var på radaren, men ligger lidt dumt. Admiral og Skt. Petri havde jeg helt glemt, selvom de begge to ligger perfekt.

Elevatornøglekort er vist standard, men det er jo bare at mødes i lobbyen. Og coronapas for at komme ind i baren skal man nok også regne med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...