Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det tid til lidt sydlandsk stemning i vintermørket og besøg her: https://annoncelight.dk/showad/330848 

Stort lejlighedskompleks nær Tv2.

Dørtelefonen bøvlede, man skal taste en kode...(husk at trykke ok til sidst) og jeg var tæt på at gå igen,... men hun kom ned og hentede mig. En lang spadseretur op ad trapperne, endte i en rummelig 2 vær.

Vi smed tøjet i soveværelset bagerst i lejligheden. Hun havde travlt på telefonen, mens jeg gumlede løs på hendes patter..lidt et turnoff, at kunne høre en sønderjyde, spørge løs på dansk til en engelsktalende pige.

Hun fik lagt på og jeg suttede videre på bryster og gav finger..så kom gummi på sjoveren og hun gav et udmærket blæs.

Så blev hun fucket i missionæren og der blev afleveret en anseelig mængde kærligheds-sovs, udover den arabiske mave. Hun var lidt overrasket over mængden af safter.

Pigen er behagelig, snakkesalig og venlig og kroppen er fræk.

Et godkendt nytårsknald

 

 

Redigeret af Lociano

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lociano skrev, den 28.12.2021 at 17:09:

 

Så blev hun fucket i missionæren og der blev afleveret en anseelig mængde kærligheds-sovs, udover den arabiske mave. Hun var lidt overrasket over mængden af safter.

Pigen er behagelig, snakkesalig og venlig og kroppen er fræk.

Et godkendt nytårsknald

Elsker ordet kærlighedssovs ud over den tyrkiske mave

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 28.12.2021 at 22:54:

haft kig på hende flere gange, er der ikke en som kan tag en for holdet og lige prøve hendes domina side af?

Det kunne du jo gøreB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lociano skrev, den 28.12.2021 at 17:09:

Så blev hun fucket i missionæren og der blev afleveret en anseelig mængde kærligheds-sovs, udover den arabiske mave.

 

Fremadrettet vil jeg stærkt advare mod at kalde en tyrkisk piges mave for arabisk. Især midt i en hyrdetime kunne det godt blive farligt :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...