Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/334426

Jeg har været i kontakt med Candy. Hun tilbyder alt hvad pikken kan begære. Mega Franks, kys, CIM, COF, Anal, uden gummi, og meget andet. Og alt dette til den beskedne pris at 150Euro. MEN hun kræver sjovt nok at man skal ind på Dundle.com og køber Neosurf billetter først, før hun køre afsted. Da jeg stillede spørgsmålstegn ved dette henviste hun til en "kunde" som kunne bekræfte at hun var legit. En "kunde" som til at starte med talte engelsk, men siden hen slog over i hvad jeg nok mest vil betegne som "Google dansk". 

For at sige det mildt, så er jeg ikke overbevist om at man får besøg af hende, når man har købt Neosurf billetterne. Men hvis der er nogle her på sitet som har en god erfaring med hende, så skriv endelig en kommentar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker, at hun snyder og hvis hun ikke snyder er der meget lidt diskretion hos hende, hvis hun ligefrem henviser til andre kunder, som helt sikkert er hendes samarbejdspartner.

Uanset hvad så ville jeg gå i en stor bue uden om hende. Der er mere end rigeligt med legit gp'er, så ingen grund til at tage chancer med personer som Spicy Candy.

Happy hunting out there  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er jævnligt annoncer på annoncelight med tilsvarende mønster. Først et par e-mail's for at det skal se legitimt ud og derefter bliver man bedt om at fortsætte dialogen på et betalings dating site. Man høre bare aldrig fra "hende" efter man har oprettet sig og betalt på det site. Annoncen er alene for at skaffe betalende bruger til dating sitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant. Oplevede noget lignende med hende her. Celina. Ingen grænser for hvad man kunne gøre. Og alene det var underligt. Overvejede at spørge om noget komplet sindsygt, men undlod. Og så røg den ellers over i transcash. Jeg kørte den langt, alt for langt, også lidt af nysgerrighed, men ikke i mål, og lod det være ved det. Hun bruger også Whatsapp. 

”Celina”  benytter i øvrigt et hotel (villa Copenhagen i Tietgensgade) som dækadresse, mens din “Candy” bruger hotel Admiral på Toldbodgade). Tænker det er forholdsvist organiseret og både hotellerne og vi er gidsler for nogle slyngler. Jeg har ingen beviser, men ville gerne da høre fra nogen der har prøvet det samme, er blevet snydt eller har været der.

hilsen bob

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 53 minutter siden:

Tænker det er forholdsvist organiseret

En umiddelbar forskel er, at Celina tilbyder incall (tilsyneladende, bedømt ud fra annoncen). Men ellers er det påfaldende at der opgives præcis postadresse på hoteller i begge tilfælde (hvilket jo er ret irrelevant for den anden, der kun laver outcall), og at de regner i Euro. Men Celina ønskede også neosurf vouchers eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mjah, vil ikke påstå jeg ved meget om det, men sitet hed vist nok Recharge.com og selve betslingsformen hed transcash. Tænker selve transcash-forretningen kan være Ok, men selvfølgelig sikkert bliver brugt til lidt af hvert. Man overfører fra sin konto og får så nogle “vauchers” der så kan bruges til at betale med.

Så jeg tænker de skal have en kunde til at købe en vaucher og så lure koden fra ham. Det virker lidt op ad bakke, da det at få det til at fungere mm. er både noget kompliceret og uvant (for mig). Så man skal være lidt kløgtig, fingernem, liderlig og også dum nok. Det sidste følger så ofte det næstsidste, men alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 32 minutter siden:

Så jeg tænker de skal have en kunde til at købe en vaucher

Ja, det er modellen. Har man først koden på voucheren, så kan man bruge den og i praksis kan man ikke spores. Men okay - også en voucher-scammer altså.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 12 timer siden:

En umiddelbar forskel er, at Celina tilbyder incall (tilsyneladende, bedømt ud fra annoncen). Men ellers er det påfaldende at der opgives præcis postadresse på hoteller i begge tilfælde (hvilket jo er ret irrelevant for den anden, der kun laver outcall), og at de regner i Euro. Men Celina ønskede også neosurf vouchers eller hvad?

Incall eller outcall gør ingen forskel.

jeg har siddet foran et hotel i lufthavnen hvor der skulle være flere piger på… 

først betales (på en belgisk side), derefter får du værelsesnummeret. Hvor jeg trak mig, jeg var villig til at betale også på den anførte side, nåt jeg stod sammen med pigen, men ikke i blinde. Dette faldt for flere af dem.

hotellet kender naturligvis ikke noget til denne misbrug af deres lokation.

jeg kan kun bakke op om ikke at betale forud, dette er eneste måde vi kan komme dette til livs på, at de ikke gider Danmark for vi er for besværlige at snyde.

når det er sagt, så kan man anmelde annoncerne, hvis man er 100% sikker på at de er fake, eller give sin kommentar, så udbyderen af sitet har fokus på denne IP Adresse, setup osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dkm skrev, for 6 timer siden:

jeg har siddet foran et hotel i lufthavnen hvor der skulle være flere piger på… 

Der har også tidligere været en beretning under anmeldelser om en der foran en privat/diskret blev bedt om at købe nogle vouchers i en 7eleven. Jeg pointerede bare forskelle på de to annoncer, jeg er med på at samme scam kan gennemføres med incall - det er jo også kendt med andre mere almindelige betalingsmetoder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...