Guest Ednukeroh Skrevet 28. December, 2021 Jeg var i dag på besøg hos Frida i Støvring, en forholdsvis ny pige (hvad jeg ved af.) https://annoncelight.dk/showad/334130 Det var super mekanisk og uden indlevelse. Det ville ikke undre mig hvis der var en pimp bagved, for de beskeder vi skrev sammen gav slet ikke udtryk for den pige jeg mødte. Helt kold. Det er er lang tid siden jeg er gået fra en gp med den her møg-følelse af at være taget ved røven. Det var vist nok et lille wake-up call for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicefyr333 13 Skrevet 29. December, 2021 Horekunde skrev, den 28.12.2021 at 16:19: Jeg var i dag på besøg hos Frida i Støvring, en forholdsvis ny pige (hvad jeg ved af.) https://annoncelight.dk/showad/334130 Det var super mekanisk og uden indlevelse. Det ville ikke undre mig hvis der var en pimp bagved, for de beskeder vi skrev sammen gav slet ikke udtryk for den pige jeg mødte. Helt kold. Det er er lang tid siden jeg er gået fra en gp med den her møg-følelse af at være taget ved røven. Det var vist nok et lille wake-up call for mig. hvilken ydelse fik du af hende? ser hun ud ligesom som på billederne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Real Gentleman 11 Skrevet 29. December, 2021 Jeg kan tilslutte mig Horekunde beretning (Jeg lod lig desværre også lokke). Frida er en meget forvirret ung kvinde. Jeg tror dog hun selv er herre over hendes setup, men jeg har ikke indtrykket af at hun er speciel interesseret i at yde nogen god service. Du betaler og så kan du stortset gøre hvad du vil (hvis man er til den slags - ingen indlevelse og meget olie). Hendes billeder er ikke specielt vellignende IMO. Man skal være til undervægtige og meget tatoverede piger. kan ikke anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stelvio 28 Skrevet 12. Januar, 2022 Helt enig! En sød pige som virker til at være påvirket. En mega dårlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
julle66 12 Skrevet 15. Januar, 2022 Hun skriver sms hun kan ha dårlige Dage . hendes Billeder 100% hendes profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
julle66 12 Skrevet 30. Januar, 2022 Er der noget Nyt INFO vedr Smukke FRIDA i Støvring ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg