Hop til indhold
Guest Ednukeroh

Støvring - Frida - kan ikke anbefales

Recommended Posts

Guest Ednukeroh

Jeg var i dag på besøg hos Frida i Støvring, en forholdsvis ny pige (hvad jeg ved af.)

https://annoncelight.dk/showad/334130

Det var super mekanisk og uden indlevelse. Det ville ikke undre mig hvis der var en pimp bagved, for de beskeder vi skrev sammen gav slet ikke udtryk for den pige jeg mødte. Helt kold. 

Det er er lang tid siden jeg er gået fra en gp med den her møg-følelse af at være taget ved røven. Det var vist nok et lille wake-up call for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Horekunde skrev, den 28.12.2021 at 16:19:

Jeg var i dag på besøg hos Frida i Støvring, en forholdsvis ny pige (hvad jeg ved af.)

https://annoncelight.dk/showad/334130

Det var super mekanisk og uden indlevelse. Det ville ikke undre mig hvis der var en pimp bagved, for de beskeder vi skrev sammen gav slet ikke udtryk for den pige jeg mødte. Helt kold. 

Det er er lang tid siden jeg er gået fra en gp med den her møg-følelse af at være taget ved røven. Det var vist nok et lille wake-up call for mig. 

hvilken ydelse fik du af hende? ser hun ud ligesom som på billederne ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig Horekunde beretning (Jeg lod lig desværre også lokke). Frida er en meget forvirret ung kvinde. Jeg tror dog hun selv er herre over hendes setup, men jeg har ikke indtrykket af at hun er speciel interesseret i at yde nogen god service. Du betaler og så kan du stortset gøre hvad du vil (hvis man er til den slags - ingen indlevelse og meget olie).

Hendes billeder er ikke specielt vellignende IMO. Man skal være til undervægtige og meget tatoverede piger.

kan ikke anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...