Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Narin som finns på bilderna är en äldre dam som gick att möta hos Butsaba för inte alltför längesen. Jag hade en trevlig stund med henne, men jag vet inte om hon fortfarande erbjuder dessa tjänster och till vilket pris.

Skrevet

Hadde et deilig møte med Narin  hos Butsaba i sommer, deilig dame

Skrevet
  • Author
Rubi skrev, for 13 timer siden:

Hadde et deilig møte med Narin  hos Butsaba i sommer, deilig dame

Hvor meget kan man få Narin med på? Tænker om hun er frisk på anal og gerne COF?

Skrevet
manglerish skrev, for 36 minutter siden:

Hvor meget kan man få Narin med på? Tænker om hun er frisk på anal og gerne COF?

Det vet jeg ikke

Skrevet
manglerish skrev, for 42 minutter siden:

Jeg mener at Narin bla. da hun sin tid var hos Butsaba/Dao der gik hun under navnet Nadia. En ældre moden kvinde

I denne tråd ser det umiddelbart ud til, at du nok ikke skal regne med noget af det du efterlyser.
Mukke fik i hvert fald kun tilbudt en nøgen massage og en håndtrold for 1500,- ?? og så er det da også betalt.
Brugeren Thungur, i samme tråd lige før Mukke, var lidt heldigere, men stadig ikke det du efterlyser.

Redigeret af Gæst

Skrevet
Agurken skrev, for 1 minut siden:

Jeg mener at Narin bla. da hun sin tid var hos Butsaba/Dao der gik hun under navnet Nadia

Det er korrekt. Narin og Nadia er den samme, som jeg har fravalgt at besøge netop grundet de dårlige anmeldelser i min efterlysning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.