Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
shirtcocker skrev, 1 time siden:

Nogen der lender "spillereglerne" i Bulgarien. Hvor og hvordane r det mulgit at møde piger

Såkaldt almindelig prostitution er lovligt i Bulgarien.

adamieva.info er en side, der kan anvendes til at finde piger, som yder sex for betaling. Pigerne kan mødes i deres lejligheder og ofte kan de også for et mindre beløb komme til dig. 

Der findes også såkaldte “nightclubs” som er en slags stripklub med mulighed for mere, men dem kan jeg ikke anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
shirtcocker skrev, for 30 minutter siden:

tak, hvor meget kan man stole på billederne. er det sikkert at tage hjem til pigerne?

Nok det samme som her og andre steder. Der findes en del, der bruger redigerede billeder, ligesom der findes en del, som anvender “almindelige” billeder.

Jeg har aldrig følt mig usikker, så på den baggrund vil jeg mene at det er sikkert.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, den 28.12.2021 at 13:49:

Såkaldt almindelig prostitution er lovligt i Bulgarien.

adamieva.info er en side, der kan anvendes til at finde piger, som yder sex for betaling. Pigerne kan mødes i deres lejligheder og ofte kan de også for et mindre beløb komme til dig. 

Der findes også såkaldte “nightclubs” som er en slags stripklub med mulighed for mere, men dem kan jeg ikke anbefale.

Hej Sutteålen

Jeg står og nok skal af sted til Sofia hen mod foråret og vil gerne høre om du kan anbefale nogle stedet med massage og ellers efter fulgt af hele turen.

Hvorfor vil du ikke anbefale "nightclubs "

Hvordan ser det ud med thai massage 

Håber du vil hjælpe med nogle gode forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sven-sved skrev, 1 time siden:

Hej Sutteålen

Jeg står og nok skal af sted til Sofia hen mod foråret og vil gerne høre om du kan anbefale nogle stedet med massage og ellers efter fulgt af hele turen.

Hvorfor vil du ikke anbefale "nightclubs "

Hvordan ser det ud med thai massage 

Håber du vil hjælpe med nogle gode forslag.

Kan på stående fod ikke lige anbefale nogle massage-steder, da der er en del år siden jeg brugte dem. Men jeg regner selv med at skulle derned til foråret, og så skal jeg nok prøve at holde dig opdateret.

Hvad nightclubs angår, så er det bare meget svindel, dyre priser m.v. Så medmindre man er i selskab med en lokal, så ville jeg som udlænding ikke anbefale det. Men hver sin smag selvfølgelig.

Der findes thai massage, men så vidt jeg er orienteret om, så er det ikke specielt udbredt.

De bedste oplevelser - efter min mening - er at finde nogle massagesteder på f.eks adamieva.info, hvor annoncen tillige er affattet på engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 11 timer siden:

Kan på stående fod ikke lige anbefale nogle massage-steder, da der er en del år siden jeg brugte dem. Men jeg regner selv med at skulle derned til foråret, og så skal jeg nok prøve at holde dig opdateret.

Hvad nightclubs angår, så er det bare meget svindel, dyre priser m.v. Så medmindre man er i selskab med en lokal, så ville jeg som udlænding ikke anbefale det. Men hver sin smag selvfølgelig.

Der findes thai massage, men så vidt jeg er orienteret om, så er det ikke specielt udbredt.

De bedste oplevelser - efter min mening - er at finde nogle massagesteder på f.eks adamieva.info, hvor annoncen tillige er affattet på engelsk.

Tak for din hjælp og vil meget gerne høre fra dig hvis du har nogle tip fra din tur.

Jeg skal nok også orienteret dig med det jeg kan byde ind med.

Hvis det er andre som har noget kendkendskab til Sofia så vil det da være konge og dele dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...