Hop til indhold
Pølsemanden

TS Isabella i Aalborg

Recommended Posts

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=8949&lan=da

Pigen 10

Værelset 10

Service 10

Adresse (anonymitet) 10

Mødte hende en sen lørdag aften i Aalborg efter at have set billeder, ydelser og priser. Hun var nem at skrive med og lave aftale med. Hun var endda sød at vente på mig, selvom der var udsigt til lang ventetid på en taxa. Vi aftalte på forhånd forløbet, så vi var enige på forhånd.
Hun havde et hyggeligt værelse og så ikke på klokken. Vi havde aftalt 1 time.

Hun er petit og meget smuk og feminin, selvom der endnu ikke er bryster! Hendes pik var allerede utroligt stiv og klar, da hun masserede mig i starten.
Vi suttede hinandens pikke. Så tog jeg hende bagfra i den lækreste lille stramme røv. Hun red mig, og jeg kunne spille pik på hende imens. Vi slikkede pik på hinanden igen, og jeg fik hendes sperm i munden, inden jeg lagde hende på ryggen med hendes ben oppe ved hendes skuldre. Igen var hyn fuldstændig hård, så jeg kunne spille pik på hende imens.
Vi sluttede med, at hun satte sig på knæ foran mig, så hun kunne vise mig sine evner med deep throat. Det kunne hun, og jeg holdt hendes hoved og begyndte at mundkneppe hende, og hun tog imod, selvom hun gaggede lidt. jeg kneppede hendes mund, indtil jeg kom, og hun tog imod hele ladningen.

Jeg skal HELT sikkert besøge hende igen!

Redigeret af Pølsemanden
Glemte karaktererne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...