Hop til indhold
Høvdingen

Megafræk julegave - Kinky Jasmine i Aarhus

Recommended Posts

Kære alle; samt glædelig jul mm .....

Gennem knap 5 år har jeg været jævnlig besøgende under Kinky Jasmines (KJ) vinger, oftest sammen med hende solo, eller med en af hendes girls, af forskellig nationalitet. Altid har det været KJ der har styret løjerne, til stor tilfredshed for mig - altid dejligt, at slippe tøjlerne, og lade en kyndig og fantasirig Quinde tage kontrollen er jeg gerne tilhænger af - denne gang skulle det vise sig, at KJ virkelig tog julefusen på mig - til mere end UG+ på Nisseskalaen. Vi aftalte et tidspunkt 2. juledag, og da jeg nærmer mig døren kan jeg tydeligt se, at der var flere håndværkere til stede = ?.

Jeg smséde fluks KJ; der responderede, at jeg skulle gå til Rådhusparken og afvente nærmere, det var da noget af en underlig besked, men hvad, det er jo kun jul en gang om året, ikk. Igen en sms fra ´kvindemennesket´, som informerer mig om, at jeg skal kigge hen mod Musikhuset, lige bag ved Skøjtebanen - og ret hurtigt fandt jeg KJ, der grinede over hele ´femøren´; efter et par minutters smalltalk knælede KJ,, trak en mindre dildo op ad lommen, og begyndte at lege med genstanden, som (omtrent) kun KJ kan. Efter en lille solo-legestund, beordrede hun mig, til at træde nærmere, og pludselig var min lille ven dybt begravet i KJ´s mere end frække mund - jeg må indrømme jeg glemte alt-om-tid-og-sted. I øvrigt var det jo småkoldt, men også dette var fortrængt - og da min lille ven var tæt-på-toppen vendte KJ mig om, samtidig hun bad mig om at holde mund. Jeg kunne høre en smule rumsteren fra KJ´s side, og det varede ikke længe før hun legede lidt med numsehul, imens hun fortsatte med jerking; hmhm - lige da jeg syntes dette var super, tog hun igen-igen fusen på mig, og førte en buttplug ´op-i-mig´; tag bukserne på NU, signalede hun, og inden jeg nåede at tælle til 1, fik jeg mundbind på; dette skal lige korrigeres til øjenbind; ja vi taler om det smarte engelske ord: blindfolded - come with me, dear lød hendes nu omtrent ½kælne stemme. Det blev en gåtur på omkring 20 min, og jeg kunne høre, at KJ åbne en dør, og efter en del trappetrin (3-4 sal), kom vi ind i en lejlighed, og jeg fik lov til at smide ´mundbindet - herefter fik jeg julerabat, og vi prøvede alverdens frække ´ting´; dejligt med en petite Quinde, let og elegant, med stor erfaring og idérigdom - også rart at opleve KJ give efter, og lade mig komme-på-banen; om jeg kom; det kan du/I godt nok bande på, wauw .....

Konklusion = En sublim oplevelse, som aldeles mindeværdig.

Afslutningsvis beklager jeg mit lave computer-niveau; idet jeg ikke kan vedhæfte link.  (men blot tjek Annoncelight = Kinky Jasmine); så er der ´gevinst`) .....

Redigeret af Høvdingen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PPE

Fin anmeldelse af en dejlig kvinde. Jeg har også kun gode minder fra besøg hosJasmine.

Beskyldningenfra cd2 om, at Jasmine skulle være en ombygget er helt utilstedelig og har medført en anmeldelse fra min side.

Redigeret af PPE
Præcisering

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 4 timer siden:

det ligner en ombygger

Dit postulat er aldeles fejlagtigt - i min optik er det nærmere en konspirationsteori du fremkommer med; dette er jo også efterhånden - desværre - blevet moderne. Jeg tilbragte en lille stund med Jasmine i formiddags; og hun ligner-sig-selv ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 30 minutter siden:

Dit postulat er aldeles fejlagtigt - i min optik er det nærmere en konspirationsteori du fremkommer med; dette er jo også efterhånden - desværre - blevet moderne. Jeg tilbragte en lille stund med Jasmine i formiddags; og hun ligner-sig-selv ......

Det er jo ikke et postulat og blot en  mening  med "ligner en ombygger". Et postulat ville være "det er en ombygger"

Men kort og godt det er en meget maskulin virkende kvinde og det er tidligere omtalt herinde. Jeg gik igen pga dette da jeg ikke ville vove pelsoen, men det er bare min mening. Andre kan jo synes det er en meget feminin kvinde og det må de da godt synes.

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg
MightySmall skrev, for 41 minutter siden:

hun ved hvordan man tilfredsstiller en mand (-:

Så tag endelig og besøge hende; og selv om du er mightysmall er hun fortsat forbandet fræk .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
MightySmall skrev, 1 time siden:

Syntes godt nok også hun har nogle maskuline træk. Måske derfor hun ved hvordan man tilfredsstiller en mand (-:

Jeg synes der er visse fysiske fællestræk med hende her -https://annoncelight.dk/showad/316192 som også er blevet rost meget. Gad vide om de er søstre?

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...