Mikkel1976 11 Skrevet 27. December, 2021 Jeg har i dag, haft den store glæde, at besøg frække Merete. Jeg havde igennem længe tid, overvejet et besøg hos hende, og i dag skulle det være. Hun er søde at snakke med i telefonen, og vi fik lavet en aftale. Da jeg ankom, tog hun imod mig med masser af kys. Da jeg kom tilbage til værelset efter en hurtig tur på badeværelset, lå hun klar med sit vildt frække latex på. Vi kysset og nusset i et godt stykke tid, hvorefter jeg gav hende fisse den store tur med tungen, og det var noget hun kunne lide. Derefter fik jeg et super frækt blowjob, og vi var nu klar til noget lækker sex i forskellige stillinger. Vi sluttede med at jeg kom på hende bryster. Så hvis man er til en moden kvinde, som elsker sex, er det helt klart Merete som man skal besøg. https://annoncelight.dk/showad/316196 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 136 Skrevet 27. December, 2021 Frækt @Mikkel1976 - hvilket outfits mødte du Merete i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel1976 11 Skrevet 2. Januar, 2022 @Pollerik Det var dette outfit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 2. Januar, 2022 Mikkel1976 skrev, for 3 timer siden: @Pollerik Det var dette outfit Så bliver Verden næppe større Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 136 Skrevet 2. Januar, 2022 Frækt. Tak for svar @Mikkel1976. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 4. Januar, 2022 Er der nogen der kan oplyse hvor på Djursland, bare by, man kan møde denne dejlige kvinde? på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 5. Januar, 2022 Sjovleg1 skrev, for 12 timer siden: Er der nogen der kan oplyse hvor på Djursland, bare by, man kan møde denne dejlige kvinde? på forhånd tak Ca Ryomgård 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 6. Januar, 2022 massage er fedt skrev, den 5.1.2022 at 03:24: Ca Ryomgård Uden for byen, er det diskret ? nogen der kender hendes alder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 6. Januar, 2022 Nogle ordentlige naturlige bryster der sidder på hende må man nok sige..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deacon2 8 Skrevet 31. August, 2022 Mikkel1976 skrev, den 27.12.2021 at 20:07: Jeg har i dag, haft den store glæde, at besøg frække Merete. Jeg havde igennem længe tid, overvejet et besøg hos hende, og i dag skulle det være. Hun er søde at snakke med i telefonen, og vi fik lavet en aftale. Da jeg ankom, tog hun imod mig med masser af kys. Da jeg kom tilbage til værelset efter en hurtig tur på badeværelset, lå hun klar med sit vildt frække latex på. Vi kysset og nusset i et godt stykke tid, hvorefter jeg gav hende fisse den store tur med tungen, og det var noget hun kunne lide. Derefter fik jeg et super frækt blowjob, og vi var nu klar til noget lækker sex i forskellige stillinger. Vi sluttede med at jeg kom på hende bryster. Så hvis man er til en moden kvinde, som elsker sex, er det helt klart Merete som man skal besøg. https://annoncelight.dk/showad/316196 Ved du hun stadig er aktiv? Kan ikke finde hende på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 50 Skrevet 1. September, 2022 Deacon2 skrev, den 31.8.2022 at 09:39: Ved du hun stadig er aktiv? Kan ikke finde hende på annoncelight Hun talte vidst om, at ville turnere rundt i landet i stedet, men jeg har ikke kunnet finde hende siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glade_lars 61 Skrevet 15. September, 2022 (edited) Er der nogen der ved om den skønne latex dressede Merete helt er stoppet ?? Vi er flere på Sjælland der drømmer om hun giver øen et besøg igen ! Redigeret 15. September, 2022 af glade_lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 15. September, 2022 glade_lars skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der ved om den skønne latex dressede Merete helt er stoppet ?? Vi er flere på Sjælland der drømmer om hun giver øen et besøg igen ! Så vidt jeg forstod på hende så er hun ved at finde nye steder. Hun planlægger at komme tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deacon2 8 Skrevet 25. September, 2022 7400 skrev, den 15.9.2022 at 13:05: Så vidt jeg forstod på hende så er hun ved at finde nye steder. Hun planlægger at komme tilbage Det lyder godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deacon2 8 Skrevet 11. Juni, 2023 Mikkel1976 skrev, den 27.12.2021 at 20:07: Jeg har i dag, haft den store glæde, at besøg frække Merete. Jeg havde igennem længe tid, overvejet et besøg hos hende, og i dag skulle det være. Hun er søde at snakke med i telefonen, og vi fik lavet en aftale. Da jeg ankom, tog hun imod mig med masser af kys. Da jeg kom tilbage til værelset efter en hurtig tur på badeværelset, lå hun klar med sit vildt frække latex på. Vi kysset og nusset i et godt stykke tid, hvorefter jeg gav hende fisse den store tur med tungen, og det var noget hun kunne lide. Derefter fik jeg et super frækt blowjob, og vi var nu klar til noget lækker sex i forskellige stillinger. Vi sluttede med at jeg kom på hende bryster. Så hvis man er til en moden kvinde, som elsker sex, er det helt klart Merete som man skal besøg. https://annoncelight.dk/showad/316196 Lyder frækt. Hun sksl prøved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg