Hop til indhold
Mikkel1976

Frække Merete (dansk tøs)

Recommended Posts

Jeg har i dag, haft den store glæde, at besøg frække Merete. Jeg havde igennem længe tid, overvejet et besøg hos hende, og i dag skulle det være. Hun er søde at snakke med i telefonen, og vi fik lavet en aftale. Da jeg ankom, tog hun imod  mig med masser af kys. Da jeg kom tilbage til værelset efter en hurtig tur på badeværelset, lå hun klar med sit vildt frække latex på. Vi kysset og nusset i et godt stykke tid, hvorefter jeg gav hende fisse den store tur med tungen, og det var noget hun kunne lide. Derefter fik jeg et super frækt blowjob, og vi var nu klar til noget lækker sex i forskellige stillinger. Vi sluttede med at jeg kom på hende bryster. Så hvis man er til en moden kvinde, som elsker sex, er det helt klart Merete som man skal besøg.

https://annoncelight.dk/showad/316196

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel1976 skrev, den 27.12.2021 at 20:07:

Jeg har i dag, haft den store glæde, at besøg frække Merete. Jeg havde igennem længe tid, overvejet et besøg hos hende, og i dag skulle det være. Hun er søde at snakke med i telefonen, og vi fik lavet en aftale. Da jeg ankom, tog hun imod  mig med masser af kys. Da jeg kom tilbage til værelset efter en hurtig tur på badeværelset, lå hun klar med sit vildt frække latex på. Vi kysset og nusset i et godt stykke tid, hvorefter jeg gav hende fisse den store tur med tungen, og det var noget hun kunne lide. Derefter fik jeg et super frækt blowjob, og vi var nu klar til noget lækker sex i forskellige stillinger. Vi sluttede med at jeg kom på hende bryster. Så hvis man er til en moden kvinde, som elsker sex, er det helt klart Merete som man skal besøg.

Ved du hun stadig er aktiv? Kan ikke finde hende på annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg
Deacon2 skrev, den 31.8.2022 at 09:39:

Ved du hun stadig er aktiv? Kan ikke finde hende på annoncelight

Hun talte vidst om, at ville turnere rundt i landet i stedet, men jeg har ikke kunnet finde hende siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved om den skønne latex dressede Merete helt er stoppet ??

Vi er flere på Sjælland der drømmer om hun giver øen et besøg igen !

Redigeret af glade_lars

Del dette indlæg

Link til indlæg
glade_lars skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der ved om den skønne latex dressede Merete helt er stoppet ??

Vi er flere på Sjælland der drømmer om hun giver øen et besøg igen !

Så vidt jeg forstod på hende så er hun ved at finde nye steder. 
Hun planlægger at komme tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
7400 skrev, den 15.9.2022 at 13:05:

Så vidt jeg forstod på hende så er hun ved at finde nye steder. 
Hun planlægger at komme tilbage

Det lyder godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel1976 skrev, den 27.12.2021 at 20:07:

Lyder frækt. Hun sksl prøved

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...