Hop til indhold

Frække Merete (dansk tøs)

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i dag, haft den store glæde, at besøg frække Merete. Jeg havde igennem længe tid, overvejet et besøg hos hende, og i dag skulle det være. Hun er søde at snakke med i telefonen, og vi fik lavet en aftale. Da jeg ankom, tog hun imod  mig med masser af kys. Da jeg kom tilbage til værelset efter en hurtig tur på badeværelset, lå hun klar med sit vildt frække latex på. Vi kysset og nusset i et godt stykke tid, hvorefter jeg gav hende fisse den store tur med tungen, og det var noget hun kunne lide. Derefter fik jeg et super frækt blowjob, og vi var nu klar til noget lækker sex i forskellige stillinger. Vi sluttede med at jeg kom på hende bryster. Så hvis man er til en moden kvinde, som elsker sex, er det helt klart Merete som man skal besøg.

https://annoncelight.dk/showad/316196

Skrevet
Mikkel1976 skrev, for 3 timer siden:

@Pollerik Det var dette outfitimage.jpeg.c16e8d827b1c0775f8306f28d7759a7e.jpeg

Så bliver Verden næppe større :D

Skrevet

Er der nogen der kan oplyse hvor på Djursland, bare by, man kan møde denne dejlige kvinde?

på forhånd tak

Skrevet
Sjovleg1 skrev, for 12 timer siden:

Er der nogen der kan oplyse hvor på Djursland, bare by, man kan møde denne dejlige kvinde?

på forhånd tak

Ca Ryomgård

Skrevet

massage er fedt skrev, den 5.1.2022 at 03:24:

Ca Ryomgård

Uden for byen, er det diskret ?

nogen der kender hendes alder ?

Skrevet

Nogle ordentlige naturlige bryster der sidder på hende må man nok sige.....:P

• 7 months later...
Skrevet
Mikkel1976 skrev, den 27.12.2021 at 20:07:

Jeg har i dag, haft den store glæde, at besøg frække Merete. Jeg havde igennem længe tid, overvejet et besøg hos hende, og i dag skulle det være. Hun er søde at snakke med i telefonen, og vi fik lavet en aftale. Da jeg ankom, tog hun imod  mig med masser af kys. Da jeg kom tilbage til værelset efter en hurtig tur på badeværelset, lå hun klar med sit vildt frække latex på. Vi kysset og nusset i et godt stykke tid, hvorefter jeg gav hende fisse den store tur med tungen, og det var noget hun kunne lide. Derefter fik jeg et super frækt blowjob, og vi var nu klar til noget lækker sex i forskellige stillinger. Vi sluttede med at jeg kom på hende bryster. Så hvis man er til en moden kvinde, som elsker sex, er det helt klart Merete som man skal besøg.

Ved du hun stadig er aktiv? Kan ikke finde hende på annoncelight

Skrevet
Deacon2 skrev, den 31.8.2022 at 09:39:

Ved du hun stadig er aktiv? Kan ikke finde hende på annoncelight

Hun talte vidst om, at ville turnere rundt i landet i stedet, men jeg har ikke kunnet finde hende siden. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der ved om den skønne latex dressede Merete helt er stoppet ??

Vi er flere på Sjælland der drømmer om hun giver øen et besøg igen !

Redigeret af glade_lars

Skrevet
glade_lars skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der ved om den skønne latex dressede Merete helt er stoppet ??

Vi er flere på Sjælland der drømmer om hun giver øen et besøg igen !

Så vidt jeg forstod på hende så er hun ved at finde nye steder. 
Hun planlægger at komme tilbage

• 2 weeks later...
Skrevet
7400 skrev, den 15.9.2022 at 13:05:

Så vidt jeg forstod på hende så er hun ved at finde nye steder. 
Hun planlægger at komme tilbage

Det lyder godt. 

• 8 months later...
Skrevet
Mikkel1976 skrev, den 27.12.2021 at 20:07:

Lyder frækt. Hun sksl prøved

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.