Hop til indhold

karin hadsten

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/232646

Karin i Hadsten lyder som en utrolig dejlig og erfaren dame. Er der nogen der har beaøgt hende fornyeligt som vil dele lidt om hende, krop, service osv og stedet i hadsten, altså lokalerne ikke adressen.

jeg har set flere fine anmeldelser af hende herinde, men de er efterhånden af ældre dato som karin selv:D

Skrevet

Jeg følger lige ned her. Jeg har selv overvejet at kontakte hende og gør det nok også i det nye år

Skrevet
analfan skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/232646

Karin i Hadsten lyder som en utrolig dejlig og erfaren dame. Er der nogen der har beaøgt hende fornyeligt som vil dele lidt om hende, krop, service osv og stedet i hadsten, altså lokalerne ikke adressen.

jeg har set flere fine anmeldelser af hende herinde, men de er efterhånden af ældre dato som karin selv:D

Har ikke besøgt Karin i Hadsten, men mange gange i Skanderborg

Hvis man går efter en krop som hos en ung kvinde, så er det ikke Karin man skal besøge.

Men er  man ude efter en moden kvinde med lidt til gården og lidt til gaden så er Karin den helt rigtige. Hun ved præcis hvordan hun bedst servicerer en mand, blowjob i topklasse (min pik bliver lige lidt større når det er Karin der sutter) og hun er stadig dejlig at trænge op i !

Hun nyder virkelig også selv, at blive slikket til hun får orgasme. Kan både høres og mærkes når man rammer rigtigt. Hun bliver utrolig fugtig alderen til trods.

Og husk du skal gå på badevær og vaske pikken inden I starter

God fornøjelse hun er helt sikkert et godt besøg

Redigeret af gamlingen

• 2 weeks later...
Skrevet

Besøgte hende fornyligt - skøn oplevelse. Ganske som @gamlingen har beskrevet. Ikke sidste gang jeg kommer til Hadsten. Kan anbefales, hvis man er til moden lidenskabelig kvinde.

mvh C

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.