analfan 19 Skrevet 27. December, 2021 https://annoncelight.dk/showad/232646 Karin i Hadsten lyder som en utrolig dejlig og erfaren dame. Er der nogen der har beaøgt hende fornyeligt som vil dele lidt om hende, krop, service osv og stedet i hadsten, altså lokalerne ikke adressen. jeg har set flere fine anmeldelser af hende herinde, men de er efterhånden af ældre dato som karin selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 24 Skrevet 27. December, 2021 Jeg følger lige ned her. Jeg har selv overvejet at kontakte hende og gør det nok også i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 27. December, 2021 (edited) analfan skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/232646 Karin i Hadsten lyder som en utrolig dejlig og erfaren dame. Er der nogen der har beaøgt hende fornyeligt som vil dele lidt om hende, krop, service osv og stedet i hadsten, altså lokalerne ikke adressen. jeg har set flere fine anmeldelser af hende herinde, men de er efterhånden af ældre dato som karin selv Har ikke besøgt Karin i Hadsten, men mange gange i Skanderborg Hvis man går efter en krop som hos en ung kvinde, så er det ikke Karin man skal besøge. Men er man ude efter en moden kvinde med lidt til gården og lidt til gaden så er Karin den helt rigtige. Hun ved præcis hvordan hun bedst servicerer en mand, blowjob i topklasse (min pik bliver lige lidt større når det er Karin der sutter) og hun er stadig dejlig at trænge op i ! Hun nyder virkelig også selv, at blive slikket til hun får orgasme. Kan både høres og mærkes når man rammer rigtigt. Hun bliver utrolig fugtig alderen til trods. Og husk du skal gå på badevær og vaske pikken inden I starter God fornøjelse hun er helt sikkert et godt besøg Redigeret 27. December, 2021 af gamlingen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chessmann 37 Skrevet 10. Januar, 2022 Besøgte hende fornyligt - skøn oplevelse. Ganske som @gamlingen har beskrevet. Ikke sidste gang jeg kommer til Hadsten. Kan anbefales, hvis man er til moden lidenskabelig kvinde. mvh C 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg