Hop til indhold

Lexi Amber - sød men træt

Featured Replies

Skrevet

Kære bødre, for det første - god jul. Min har været nydelig og fyldt med alt det, som højtiden bringer. For mig har det også betydet et par store røde julekugler, som jeg gerne så på en eller anden måde afhjulpet.

Til det formål ønskede jeg assistance fra den smukke Lexi Amber, og hvor kær hun end er, lige så ærgerlige har omstændighederne omkring mødet været. 
For det første så har det været et par udfordringer med at få aftalt et møde med hende. 3. gang var dog lykkens gang, og dér fik jeg resolut respons på min efterspørgsel. Ydelser og tidspunkt blev fastsat, og så af sted med mig. Lokationen er nær Islands Brygge, et sted jeg selv (og nok også mine medbrødre) flere gange har frekventeret og har moret mig ved, og der er intet at klantre der. Trappen blev besteget to trin af gangen, døren stod på klem, og der var hun, Lexi. 
Noget andet, der bestemt heller ikke kunne klantres, er Lexis udseende. Slank men ikke afmagret, beskedne men velformede og struttende bryster, en popo der siger spar to - Vorherre må have haft en hånd i drejningen af hendes form. Af natur virkede hun umiddelbart stille, og sammen med de sparsomme engelsk-kundskaber og mine ikke eksisterende færdigheder i russisk, så var der ikke lystig snak imellem os. Mine medbrødre må dog forstå: talen er ikke altid det betydeligste medie for kommunikation mellem en mand og kvinde. Berøringerne, øjenkontakten og så meget andet usigeligt er en del af kommunikationen, og det er noget Lexi forstod at benytte. 
Hertil må dog tilføjes noget. Mine medbrødre må have præsenteret hende for deres egne julestokke og julekugler en masse, for hun virkede udmattet, og noget fortravlet. Jeg var nok hverken den første og bestemt ikke den sidste den dag. En skam, da entusiasme typisk er nøgleordet for en god oplevelse. 
Og hvis mine medbrødre tillader mig lidt vulgaritet - I har kneppet hende øm, så jeg måtte forsigtigt til værks og kunne ikke støde igennem, da jeg ikke ønskede at pine hende.   

Alt dette betød for mig, at oplevelsen har været et sammensurium af positiver og negativer. Besøger jeg hende igen, er det nok først efter at hun har hvilet ud, og dét med en forhåbning om at jeg besøger hende før jer andre :P

Skrevet

øv, er lidt trist hvis hun har taget for mange gæster og ikke passer på sig selv, men tak for anmeldelsen, jeg vil ihvertfald spare hende for mit besøg så hun kan restituere lidt :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.