Hop til indhold

Når indgangspartiet ikke er diskret

Featured Replies

Skrevet

Kære Brødre 

Glædelig bag-JUL

Trangen til en lækker ny oplevelse træk en del i mig igår. Efter lidt søgen samt læsning af gode anmeldelser herinde, fandt jeg hende som skulle have et lille besøg. Hun holdt dog til i samme by som min bopæl, men tænkte tja det går jo nok. Men da jeg kom frem til stedet så jeg til min store skuffelse, at indgangen ikke var særlig diskret. Døren var stortest direkte ud til gaden, hvor der gik et par mennesker. Ovre på den anden side af gaden lå en stor boligblok, hvor jeg kunne se et par familier, der nok holdt julefrokoster. Jeg følte mig lidt udsat, da jeg havde på fornemmelsen at folk i området nok vidste hvad der var inde i huset, så jeg vendte om og tog hjem. 

Hvad plejer I at gøre, når indgangspartiet ikke er særlig diskret ?  

Redigeret af Thunder78

Skrevet

Personligt går jeg bare målrettet hen til døren. Man tiltrækker oftest mere opmærksomhed ved at nøle og se “suspekt” ud. :) 

Skrevet
Thunder78 skrev, for 2 minutter siden:

Hvad plejer I at gøre, når indgangspartiet ikke er særlig diskret ?  

Jeg går derind alligevel, folk skal vel i sidste ende ikke blande sig i hvad andre laver :)

Skrevet

Mundbind er din ven ;)

Skrevet

Her om vinteren er det da bare hue og mundbind. Måske en jakke du ikke normalt går med? 

Skrevet
Thunder78 skrev, for 25 minutter siden:

Ovre på den anden side af gaden lå en stor boligblok,

Hvis jeg ikke kender nogen eller kender nogen, der kender nogen, der bor der - så er jeg komplet ligeglad. Det ville jeg nok ikke være, hvis jeg var en offentligt kendt person - dvs hvis mange vidste hvem jeg er, men det er jeg ikke.

Skrevet

Hvis der er tale om en boligblok som du beskriver, er det totalt lige meget, folk ved jo ikke hvem du skal besøge.

Noget helt andet ville være, hvis det feks var en thai klinik som feks lå lige midt på Amagerbrogade og der var masser trafik med mennesker, så  ville jeg nok vælge et tidspunkt, hvor der ikke var så mange på gaden .

Vi må huske på at der er mange flere en vi tror som går på bordeller, både kendte og alm med vidt forskellige baggrund og job .

Husker tydeligt at det kendte danske bordel i Ringstedgade på Østerbro ( nu lukket desværre ) at jeg har en ven som bor lige overfor og der kunne man se mænd komme krybende langs husmuren med hovedet begravet ned i deres mobil telefoner inden de skulle derned, det var nu ret sjovt at se hvor mange forskellige typer som kom. Det var lige fra direktøren, håndværkeren, den unge flotte fyr, ja det var stort set alle typer .

Skrevet

Jeg går bare helt normalt - og stopper ved døren og ringer på… når jeg kommer ud, går jeg også helt normalt - ikke noget med min mobil - det vækker langt mere opsigt, end bare at være normal

Skrevet

Min yndlings GP bor for enden af en meget lang værksteds og industribygning, og hvad værre er: Du skal forbi en af mine kunder for at komme dertil :eek:.

Derfor foregår mine besøg altid i weekender eller relativt sent på døgnet. Det har nu fungeret i omkring 10 år, men ellers må tricket være ikke at gå i panik præcis som andre skriver . 

Skrevet

Som @Brutus skriver mundbind og måske en kasket/hat. Ingen kan kende dig - du ved når man er ude at handle og man møder naboen. Hvem var lige det ???

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.