Hop til indhold
Pjevs

Norsk skønhed i Aalborg

Recommended Posts

Liverpool skrev, for 38 minutter siden:

Pigen er vokset 10 kg. Derfor har jeg lidt svært ved at genkende hendes ansigt. Det er bestemt mere "rundt" nu. 

Men bestemt en frisk pige.

Kan du fortælle lidt mere om hende end bare "frisk"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 27.12.2021 at 14:34:

Pigen er vokset 10 kg. Derfor har jeg lidt svært ved at genkende hendes ansigt. Det er bestemt mere "rundt" nu. 

Men bestemt en frisk pige.

Det er så super ærgerligt med de piger der ikke opdaterer billeder - men godt at vi får det frem her. Synes jo også at hun ser super lækker ud på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede på i går og få en aftale med hende. Men hun er svær og sætte en aftale op med. Skrev til hende om hun havde tid ved 17 tiden det havde hun ikke men måske var ledig kl.19. Så skrev jeg at hvad betyder måske kl.19 også fik jeg intet svar fra hende. Så hende vil jeg ik spilde mere krudt på. Når man er så ustabil ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 7 timer siden:

måske var ledig kl.19.

Tror du ikke, at det betyder, at hun var ledig kl 19? 

Nej det var hun ik for skrev at jeg gerne ville komme kl.19 men fik intet svar tilbage.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kom frisk skrev, for 16 timer siden:

Nej det var hun ik for skrev at jeg gerne ville komme kl.19 men fik intet svar tilbage.. 

Hvis hun skriver, at hun måske er ledig kl 19, kan det jo være at hun afventer svar fra en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 31.12.2021 at 08:35:

Hvis hun skriver, at hun måske er ledig kl 19, kan det jo være at hun afventer svar fra en anden. 

Så kunne man jo skrive noget i den retning, så kunden ikke bare står med et stort spørgsmålstegn....Man kan jo ikke bruge "måske" til noget som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 3 timer siden:

Så kunne man jo skrive noget i den retning, så kunden ikke bare står med et stort spørgsmålstegn....Man kan jo ikke bruge "måske" til noget som helst.

Det kunne man måske, jeg kender ikke pigen og situationen, men sommetider er jeg selv presset på tid mellem gæster; hvis jeg har en halv time og skal bade, rede seng, spise og svare på tonsvis af sms’er, så bliver det ofte meget korte svar, hvis overhovedet nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Søgte 45 min med hende, var totalt umuligt :ph34r: Så nok mange ind og mange ud ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Aalborg den 1 Januar.

Hun er et flinkt menneske men sexen vil jeg ikke sige var noget at råbe hurra for.

Tror jeg brugte mere tid der på at høre om hendes liv end på action. 

Btw stram fisse nej. Har prøvet thai massører der var meget mere stram.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er super skøn og dejlig væsen, men dog lidt begynden prof, men frækt og lækkert sex.

hun smutter vist til en ny by i næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...