Hop til indhold

Recommended Posts

CHRISTMAS ...PARTY ..WAITING.....RELAX......MASSAGE.... B2B ....WITH HAPPY ENDING.....BLOW .J.. 69.......BOOK TID...71617111.... ODENSE - Annoncelight

Absolut spild af penge

Det er helt sikkert pigen på billederne, og hun er også meget sød, men så stopper det positive også.

Havde bestilt erotic massage - B2B - Happy ending - 45 min - 800,- kr. (havde forinden skrevet og spurgt, hvilken form for happy ending der var tale om, og hun svare blowjob.

Jeg glædede mig til at se hendes nøgne krop og mærke hendes bryster forkæle min krop i forbindelse med B2B :-)
Desværre, så gik hun igang iført både bh og trusser - jeg fik 10 min. albue-grubberier med olie på ryggen, og blev herefter bedt om at vende mig om. Hun smed bh'en og kravlede så straks ind over mig i en 69'er position, og her skulle det vise sig at være en stor fordel, at hun havde beholdt trusserne på, for selvom hun havde trusser på, så skubbede hun missen helt op til min næse, imens hun begyndte at hive i banditten med den ene hånd, så den var lige ved at blive rødglødende - og selvom jeg normalt ville brokke mig over hiveriet, når nu der var aftalt blow, så glemte jeg alt om den lille general, idet hendes mis lugtede noget så forfærdeligt.

Kondomet kom hurtigt på, og så fik jeg 1 min. lynhurtig og uengageret blow, hvorefter hun atter rykkede så vildt i generalens krave, at hun var ved at sprænge strengen under forhuden. Der var ingen tvivl om, at jeg bare skulle få udløsning, så absolut hurtigt som muligt. Og selvom det var fuldstændig umuligt for mig at nå hendes bryster, så gjorde hun ganske kraftigt opmærksom på, at man ikke måtte røre dem.

Da denne yderst utilfredsstillende seance endelig var overstået, spurgte jeg hende hvorfor man ikke måtte røre hendes bryster. Hun sagde at det var hendes brystvorter der var alt for følsomme, fordi hun skulle have det røde (måske en sammenhænge med lugten), og så tog hun min hånd og satte på det ene bryst - igen imens hun gav strenge ordrer om, ikke at røre vorterne.

Berøringen understregede dog bare, at det også ville have været fuldstændig uinteressant under alle omstændigheder, for det var de absolut hårdeste sten jeg nogensinde har rørt ved. 

Da jeg havde fået tøj på, og sad i bilen igen, var der gået i alt 22 minutter, og havde i den grad spildt 800 kr. på noget, som kun var ca. halvt så godt, som havde jeg selv klaret det på en skummelt og ulækkert skoletoilet. 

Aldrig aldrig mere sætter jeg mine ben på fåborgvej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...