Hop til indhold
bosbon

Gangbangs Tyskland

Recommended Posts

Håber der er nogen herinde som har erfaring med de store gangbangs i Tyskland. Jeg vil gerne vide mere og er ret erfaren med deltagelse i GB herhjemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været til et par stykker. Generelt har det været meget velorganiseret, og selvom man ikke kan tale tysk, har folk været flinke og hjælpsomme.

Synes dog at der typisk er alt for mange deltagere. Dem jeg har deltaget i har været uden kondom, men hvor man bliver testet først. Når der er så mange mænd, så er der ikke meget tid pr deltager, og man får nærmest indtryk af at det for de fleste handler om at man skal få udløsning så hurtigt så muligt.

Denne side har en god oversigt over kommende events: https://www.fickpartys.net/sexpartys

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det AO gangbangs du søger, eller med gummi

Hvad er det helt præcist du vil vide, hvor det annonceres?, eller adresser eller?

Lige nu er der generelt forsamlings forbud for mere end 10 personer, så det er vel ikke til lige nu du søger, og hvem ved hvad fremtiden giver af regler
Mvh Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
bosbon skrev, den 27.12.2021 at 08:24:

Håber der er nogen herinde som har erfaring med de store gangbangs i Tyskland. Jeg vil gerne vide mere og er ret erfaren med deltagelse i GB herhjemme. 

Ser desværre ud til Gina Bang har fået lukket sine accounts, men man kan finde hende her: https://www.nudevista.com/?q=gina+bang&s=s

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...