Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Gode kollegaer.

Nu må I hjælpe en stakkels provinsbo som får chancen for et besøg på ovennævnte sagnomspundne sted, som synes at rejse sig igen efter en downperiode.

Jeg kan ikke finde adressen. Hvidovrevej 505 synes ikke at eksistere (ifølge Krak). Er der iøvrigt en hjemmeside?

På forhånd tak

Skrevet

Gode kollegaer.

Nu må I hjælpe en stakkels provinsbo som får chancen for et besøg på ovennævnte sagnomspundne sted, som synes at rejse sig igen efter en downperiode.

Jeg kan ikke finde adressen. Hvidovrevej 505 synes ikke at eksistere (ifølge Krak). Er der iøvrigt en hjemmeside?

Det forstår jeg skam godt.

Selvom Hvidovrevej er lang som et ondt år, løber den vist ikke helt op til 505. Adressen er også lidt af en tilsnigelse. Folk herinde skriver lidt indforstået "Sawadee 505" eller "Hvidovre 505", hvilket kan forvirre "provinsboere", mens adressen rettelig er det mere mundrette Gammel Køge Landevej 505 – et kvarters gang fra Friheden Station mod Avedøre.

Skrevet

Eller 8 minutters gang fra Avedøre Station :D Prøv om du kan få fat i On eller Lany (Oem), dem har jeg haft nogen rigtig gode oplevelser med, Lany så sent som i går (se anmeldelse). Husk at melde tilbage til forummet - det er ikke nok de kun behandler "gamle" kunder godt, nye og tilrejsende skal også have en god oplevelse!

Skrevet
  • Author

Kære Borende X og Rambuk.

Tak for oplysningen. Det gør det lidt lettere at finde. Kan på Krak godt se problemet med bilforhandleren. Hvor går man iøvrigt ind?

Jeg kommer nu i bil, men det ser ud som om man kan parkere på vejen overfor.

Skrevet
  • Author

Og tak til dig også Organd. Jeg har læst anmeldelsen - det gjorde det jo ikke sværere at 505 øverst på listen

Skrevet

Kære Borende X og Rambuk.

Tak for oplysningen. Det gør det lidt lettere at finde. Kan på Krak godt se problemet med bilforhandleren. Hvor går man iøvrigt ind?

Når du står og kigger på huset, løber der en lille sti ned langs dets venstre side – der står vist nok også et lille skilt. Du følger stien og drejer t.h. rundt om hjørnet i haven. Så ligger herlighederne nede i kælderen et par trin nede.
Skrevet

Hvor går man iøvrigt ind?

Man går bag om bygningen via Gl. Køge Landevej, og ned ad trappen til kælderen, som vist

på billedet herunder.

Det er muligt at parkere på begge sider af Gl. Køge Landevej, eller på Tårnfalkevej hvor jeg plejer at

sætte køretøjet fra mig.

-OD

Skrevet
  • Author

Nok engang tak. Ja jeg kan godt forstå at denne lyksalighedernes sti bliver beskrevet som temmelig indiskret. Man må åbenbart lide omgivelsernes spot og spe, eller ihvertfald skeptiske blikke for at komme i paradis.

Skrevet

Nok engang tak. Ja jeg kan godt forstå at denne lyksalighedernes sti bliver beskrevet som temmelig indiskret. Man må åbenbart lide omgivelsernes spot og spe, eller ihvertfald skeptiske blikke for at komme i paradis.

Hvis du kommer gående fra nordlig retning på Gl.K. Landevej, og smutter til venstre, er det diskret synes jeg.

God tur

-OD

Skrevet

Hvis du kommer gående fra nordlig retning på Gl.K. Landevej, og smutter til venstre, er det diskret synes jeg

Jeg er også kommet nordfra som angivet, som regel sidst på formiddagen, og jeg havde aldrig problemer med diskretionen.

Hvis der står nogen, så lad som om du kigger på biler, og smut så ned ad stien i et ubevogtet øjeblik.

At komme ind i et etablissement er sjældent svært, da man kan afpasse sin entre efter omgivelserne. Derimod er det noget sværere at komme ud igen, for man ved aldrig, om man løber lige ud i favnen på nogen (og værre: Nogen man kender).

Selv med min efterhånden habile erfaring, er der øjeblikke, jeg aldrig har kunnet forlige mig helt med ved afgangen – selv på Vandtårnsvej, som jeg er ganske fortrolig med, er sekunderne, hvor man svinger ud fra stien efter besøget, lidt "kildne".

Skrevet

Jeg synes nu ikke det er indiskret. Husk på at du er i et blandet industriområde. Så folk har nok ikke tid til at holde øje med dem der kommer og går. Dem der ikke lige ved hvad der foregår der, de tænker nok at man besøger bilforhandleren, og dem der ved hvad der sker, de er nok bare pisse misundelige på dig 8-)

Skrevet
  • Author

Tak Arne D.

Det er da en positiv reformulering,

Skrevet

Hey guys

Hvem skal man spørge efter for at få en god oplevelse, når det er første gang på stedet??

:) Og hvad anbefales? Er der nogen piger med stramme kroppe/og store bryster? ;)

Skrevet

Hey guys

Hvem skal man spørge efter for at få en god oplevelse, når det er første gang på stedet??

:) Og hvad anbefales? Er der nogen piger med stramme kroppe/og store bryster? ;)

Hvis du kigger lidt længere op i strengen, giver Rambuk et par navne, som synes værd at gå efter.
Skrevet

Hey guys

On er et 100% match til det du søger, men hun har siliconebryster, som i øvrigt sidder helt perfekt. Hun fik dem sidste år og de er lidt store til sådan en lille pige (lille D-skål ville jeg mene og hun vejer vel 50 kg. og er 160 høj).

Skrevet

Lyder lækkert. ;) Men hvornår er hun sidst set på stedet, for når man ringer siger de at hun ikke er der mere?? De henviser til Oem?

Skrevet

Lyder lækkert. ;) Men hvornår er hun sidst set på stedet, for når man ringer siger de at hun ikke er der mere?? De henviser til Oem?

Det er jo helt sort - jeg så hende for få dage siden!? Der er åbenbart stadigvæk kaos på inventarlisten. Oem er super, super sød og har en lille stram røv, næsten glat mis og vel en naturlig b/c-skål. Hun er 25 år og jeg har haft 3 rigtig gode ture med hende.

Skrevet

Det er jo helt sort - jeg så hende for få dage siden!? Der er åbenbart stadigvæk kaos på inventarlisten. Oem er super, super sød og har en lille stram røv, næsten glat mis og vel en naturlig b/c-skål. Hun er 25 år og jeg har haft 3 rigtig gode ture med hende.

Kanon, tak rambuk. Tror jeg kører forbi og spørg hvem der er der. :)

Har overvejet en gang tantra, har aldrig fået sådan en omgang.

Kan det anbefales??

Skrevet

Tantra er altid godt - hvis altså pigen ved hvad hun laver. Body 2 Body kan også være fantastisk, men er lidt dyrt og mange piger er ikke helt klar over hvordan de skal udføre den. De havde på et tidspunkt en pige som hed Nam - hun satte barren og siden har jeg ikke været i nærheden af hendes niveau med nogen piger - desværre!

Skrevet

Har overvejet en gang tantra, har aldrig fået sådan en omgang.

Kan det anbefales??

Her skal du vide, som Rambuk er inde på, at tantra langt fra er noget fast defineret. I hvert fald ikke de steder, hvor vi herinde fra oftest modtager den.

Hvert etablissement, ja sikkert hver pige, har sin opfattelse af, hvad det er.

Jeg har f.eks oplevet en tantra, der slet ikke adskilte sig fra oliemassage, og jeg har også engang hos Jenny i Ålborggade oplevet den besynderlige fortolkning, at det drejede sig om at "plukke" og "nappe" i min hud. Hun var ny og anede helt åbentlyst ikke, hvad hun skulle stille op med det punkt på menyen.

Så jeg ville ikke i dit sted forvente mig alt for meget, hvis du bestilte en tantra i en thaiklinik

Skrevet

Så er besøget overstået, og med et okay resultat. :D

Fik massage af Aem, rigtig sød og lidt genert.

Bestilte en gang tantra med HJ til slut. Synes ikke der var den store forskel, kontra en omgang olie massage der var da lidt mere berøring omkring anus og pikken under massagen. Så der er nok stor forskel på fortolkningen som du nævner borende x. Men alt i alt så var det en okay tur. Især da hun måtte arbejde godt og grundigt for at få den happy ending på plads. Det havde hun ikke regnet med, så det fik vi grint en del over. Hun blev så træt i begge arme at hun var klar til at give op, men sagde at lidt mere berøring af røv og bryster nok skulle gøre tricket. :D

Ang. Aon som jeg spurgte efter, efter at havde læst Rambuks indlæg. Så er hun der stadig, men tror kun det er fredag og lørdag. Er det hende med de store bryster spurgte hun, og det var jo det eneste jeg viste om hende. Har hun tattoo på brystkassen??

Men så lige pludselig siger hun Jenny, det Jenny der har store bryster med tattoo. Så nu er helt forvirret... :o

Skrevet

Ha, ha - det bliver sgu mere og mere sort! Måske vi skulle lave vores eget index af 505 pigerne med navn og beskrivelse og så løbende holde den ajour. Selv jeg, der kommer der 2-3 gange om måneden er ved at være godt og grundigt rundtosset. Min oplevelse er i øvrigt at jo flere gange man besøger den samme pige, jo vildere bliver de. De er sikkert også bange for at "skræmme" kunden ved at være alt for fremme i skoene ved første besøg. Godt du hyggede dig Nixon og kender godt de der maraton hj's - det er faktisk sket en enkelt gang eller to at jeg selv har måttet kaste håndklædet i ringen på hendes vegne fordi jeg simpelthen ikke orkede mere.

Skrevet

Angående nam skulle hun vist arbejde hos Zen i taastrup nu. Hvis det er den samme vi tænker på. Besøgte hende ihvertfald på 505 da hun arbejdede der før

Skrevet

Angående nam skulle hun vist arbejde hos Zen i taastrup nu. Hvis det er den samme vi tænker på. Besøgte hende ihvertfald på 505 da hun arbejdede der før

Det var hende på ca. 23 år, langt hår og hun brugte kun "missen" til at massere med - er det hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.