Hop til indhold

Kun til seriøst! Bj+sex 15 min 700 , 30 min 1000, 1time 1300

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/312954

Jeg besøgte denne dame og selvom hun var flink nok så fortrød jeg det godt nok hun ligner ikke en latino ville skyde hende til 40-50år og kroppen var slap og ja gik efter 15min og tænkte at jeg havde spildt mine penge

Skrevet

Altså hvor er vi henne her? 
jeg har skrevet lidt frem og tilbage med hende. Og går egentlig efter en aftale i morgen. Billederne afslører jo ikke meget.

Jeg behøver ikke en modeltype.

Men er pjattet med store naturlige bryster og et naturligt look. Gerne buttet - ikke fed.

Er hun frastødende? 

Skrevet

Altså hun er ikke stor overhovedet men er bare slap flere steder og brysterne er ikke noget at skrive hjem om men kan være du synes det fint 

Skrevet
MadsenJesper skrev, den 26.12.2021 at 23:20:

https://annoncelight.dk/showad/312954

Jeg besøgte denne dame og selvom hun var flink nok så fortrød jeg det godt nok hun ligner ikke en latino ville skyde hende til 40-50år og kroppen var slap og ja gik efter 15min og tænkte at jeg havde spildt mine penge

Nu er annoncen desværre ikke længere aktiv, så jeg svarer uden at have belæg.

Jeg synes ikke, at det er fair, at lave et negativt indlæg på baggrund  af, at gp'en er 40-50 og havde en slap krop. Du må have vurderet, at det ikke gjorde noget eftersom, at du alligevel valgte at blive 15 minutter - nok til at få taget trykket!?!

Det er noget andet, hvis hun havde reklameret med alder på 25 og en krop som en fitness krop, men sådan læser jeg ikke dit indlæg. Umiddelbart er der vel ikke noget at klage over...

Skrevet

Hehe der stod hun er midt i 30erne xD og billederne må være af ældre dato og er ihverfald ikke retvisende men jeg synes du skal slå dig løs :) alle bør jo få deres egne erfaringer men nu delte jeg min... havde du overhovedet læst annoncen? Eller er du bare sådan en der bliver krænket på andres vegne xD

Redigeret af MadsenJesper

Skrevet
MadsenJesper skrev, for 7 minutter siden:

havde du overhovedet læst annoncen? Eller er du bare sådan en der bliver krænket på andres vegne xD

Nu skrev jeg jo, at annoncen ikke længere er aktiv, så selvfølgelig har jeg ikke læst annoncen  ;)

Jeg var heller ikke blevet stødt (krænket), hvis du havde skrevet, at du var vendt om i døren, men du skrev, at du alligevel valgte at blive 15 minutter og derefter følte dig snydt samtidig med, at du nedgjorde hende ("kroppen var slap"). Du kunne jo blot have skrevet, at hun ikke stemte overens med hendes billeder, var langt ældre og, at hun derfor ikke var din type.

Man kan godt give en negativ anmeldelse uden at nedgøre  :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.