Hop til indhold

Live chat?

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor har man ikke en live chat herinde i Eroguide? Det kunne da være ret sjovt og fedt samt vil skabe et større fællesskab herinde . 

Skrevet
Canelo skrev, for 10 minutter siden:

Hvorfor har man ikke en live chat herinde i Eroguide? Det kunne da være ret sjovt og fedt samt vil skabe et større fællesskab herinde . 

Det har været forsøgt, og den blev vist brugt for lidt, set ift. hvor meget det krævede at vedligeholde den.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 9 timer siden:

Det har været forsøgt, og den blev vist brugt for lidt, set ift. hvor meget det krævede at vedligeholde den.

Chatten blev til at starte med brugt flittigt og var meget populær. Efter en stille periode blev den dog lukket. Vi har stadig en chat, men den er ekstern.

Skrevet
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Chatten blev til at starte med brugt flittigt og var meget populær. Efter en stille periode blev den dog lukket. Vi har stadig en chat, men den er ekstern.

Ja, til at begynde med var den brugt flittigt.

Skrevet
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Ja, til at begynde med var den brugt flittigt.

5-6 år måske

Skrevet
Liv skrev, 1 time siden:

5-6 år måske

Jeg kan ikke huske, hvor langt tid der var folk derinde, men i et godt stykke tid hen mod slutningen af chattens tid, var der kun meget få personer derinde i løbet af en dag, og i ny og næ sad der en enkelt derinde og ventede på snakkelystne sjæle, og hvad der så skete, kender de fleste ældre brugere til; den blev nedlagt pga. den blev brugt alt for lidt, og sammenholdt med udgifterne til at vedligeholde en chat, der ikke fungerede optimalt sammen med forumsoftwaren, så var dens tid forbi.
Men det er da dejligt, de er jer, der har lyst til at benytte en chat, har fundet et andet sted.

Redigeret af Landsbytossen

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

Nogen mulighed for at indlemme mig til denne chat?

Skrevet
Canelo skrev, for 2 timer siden:

Nogen mulighed for at indlemme mig til denne chat?

Skriv til @Rejsenetværk han har styr på link mv. Det er længe siden jeg har “været der” sidst.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.