Hop til indhold

Frække Tina på snap - Kolding

Featured Replies

Skrevet

Hej drenge 

Nogen der kan anbefale hende ? Hun hedder frække Tina på Snapchat og bor i Kolding,

men laver sex ture til Bla. Roskilde 

Skrevet

Hej 

Du skal forvente at du som 99,98 % af alle som du møder på snap enten kræver forudbetaling eller købe dig til vip medlemsskab for at få lov til at møde dem.

Skrevet

Hun har været på snapchat et stykke tid. Jeg har skrevet med hende og 1 times møde med hende koster kun 600, men man skal købe vip for at få lov at mødes. Vip koster 250 for et år, så alt i alt meget billigt, hvis hun er god til sexhygge. Jeg tror modsat næsten alle andre piger på snapchat at hun er reel, men jeg er alligevel en smule skeptisk pga forudbetaling af vip. Måske man bliver blokeret efter indbetaling af de 250. Mere kan jeg ikke bidrage med, men jeg er også nysgerrig efter om nogen har taget skridtet videre. 

Skrevet

" Man skal købe vip for at få LOV at mødes "  Helt ærligt det siger det hele. Selvfølgelig er det fake.

Skrevet

Selvfølgelig er det fake - bare se på prisen 850,- for en time det siger det hele. Aldrig forudbetale noget som helst

• 11 months later...
Skrevet

Tja, nu må prøven jo se om hun er fake... Jeg har en aftale med hende i morgen, og så skal jeg nok melde ind ;) 

Skrevet

Så er der nyt om Frække Tina på Snapchat...

Den er sgu god nok... Hun er FAKE. 

Havde ellers en aftale med "hende" lørdag i Greve, og jeg havde faktisk ikke de store forventninger, men var som altid lige i bad inden et møde. 

Da hun ikke mødte op på aftalte tid, skrev jeg til "hende" og "hun" læste beskederne, men svarer ikke længere.... 

Hold jer langt væk ;)

Skrevet
TopBossen77 skrev, for 37 minutter siden:

Så er der nyt om Frække Tina på Snapchat...

Den er sgu god nok... Hun er FAKE. 

Havde ellers en aftale med "hende" lørdag i Greve, og jeg havde faktisk ikke de store forventninger, men var som altid lige i bad inden et møde. 

Da hun ikke mødte op på aftalte tid, skrev jeg til "hende" og "hun" læste beskederne, men svarer ikke længere.... 

Hold jer langt væk ;)

Det viste vi allerede for et år siden :?:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.