Hop til indhold

Parmassage hos Thai

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil høre om nogen af jer har erfaring med massage til par hos Thai? Der har før været forespørgsler om det herinde men som jeg mindes så har der ikke rigtig været respons. Det skal være en god massage og stedet skal ikke være snusket, så min partner afskrækkes, men samtidig skal massage være pirrende også til kvinden....jeg fortæller min partner at vi skal ha parmassage og så vil hun blive overrasket med pirring. Kender nogen af jer nogle thaimassøser der gør det? Jeg kunne selvfølgelig ringe rundt til nogle klinikker, men vil gerne høre om nogen af jer har erfaring med dette koncept og måske kender steder, I kan anbefale? Rent geografisk skal det helst være i midt/østjylland. Tak for alle svar.

Hilsen Lassens

Skrevet

Jeg ville nok forhøre mig ved lamyai i Randers. Mit førstehåndsindtryk var at det nok var et “grønt” massage sted, da det ikke virker som et skummelt sted. Min opfattelse har dog ændret sig siden, da min horisont blev udvidet. Men den massage jeg har fået ved hende har altid virket professionelt, og jeg har ikke fået pirrende massage ved hende, dog er det en anden snak, når jeg ligger på ryggen. Sagt på en anden måde:https://youtu.be/KAHLwAxS7FI 

Skrevet
Olex3662 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg ville nok forhøre mig ved lamyai i Randers. Mit førstehåndsindtryk var at det nok var et “grønt” massage sted, da det ikke virker som et skummelt sted. Min opfattelse har dog ændret sig siden, da min horisont blev udvidet. Men den massage jeg har fået ved hende har altid virket professionelt, og jeg har ikke fået pirrende massage ved hende, dog er det en anden snak, når jeg ligger på ryggen. Sagt på en anden måde:https://youtu.be/KAHLwAxS7FI 

Ja Thai er her næppe for dine blå øjne, de er her for kun en ting, sådan er det bare :P

Skrevet

Olex3662, tak for bud

jeg har googlet en del om det, meget få steder reklamerer med parmassage. Er der nogen herfra som har erfaring med parmassage hos massøse?

Redigeret af lassens

Skrevet

Hmm..du kan få parmassage hos både Mayuree og Suksabay. Begge steder pirrer de til den store guldmedalje ved mandlige kunder. Om de også gør det ved kvinder ved jeg ikke, kun at der er mange tilfredse kvindelige kunder begge steder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.