Hop til indhold
Nednamdyl

Alexandra - Superdejlig

Recommended Posts

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5227&lan=da

Først og fremmest: jeg forstår ikke den overdrevne brug af photoshop. I dette tilfælde holdt det mig næsten fra at besøge den unge dame. Og det ville have været synd. Nogle af hendes profilbilleder er så photoshoppede, at det næsten ligner at der er klistret et ansigt på en fremmed krop. 

Så det var med en smule bange anelser, at jeg indfandt mig på adressen på Nørrebro - ikke langt fra Søerne. Kommunikationen havde været rigtig god, så jeg tror også at det var det, der overbeviste mig om at jeg skulle vove pelsen. Og så blev jeg mødt af en rigtig sød - også udseendemæssigt - pige. Her skal lige siges at hvis man kun er til slanke piger, så er det ikke Alexandra man skal besøge. Hun er godt i stand. Men det er også noget jeg sætter pris på - og jeg tror selvfølgelig også at hendes forholdsvis unge alder gør at hun stadig fremstår fast i kødet (undskyld det lidt grimme udtryk). Men jeg synes altså at hun er lækker. Hun havde en kimono-agtig ting på, udover det pikante undertøj, og hendes lange mørke hår var slået ud. Det er hendes eget hår, men dog suppleret op med en del extensions, men lavet virkeligt godt. Det ser bestemt også ud til at hun har fået lavet læberne, men på en eller anden måde passede det til resten af hende. Jeg vil tro at hvis man passerede hende på gaden, så ville man ikke tro at hun var født med en anden kønsidentitet. Hun er ikke særligt høj - og så lyver billederne ikke med hensyn til størrelsen af hendes bryster.

Nå, men efter dette indledende meget positive fysiske indtryk, blev jeg ledt ind i et værelse. Jeg afregnede hurtigt - 2000,- for PSE - hvilket var et valg hun også havde bifaldet. Jeg kan godt lide at der ikke er noget stress på. Og så sad vi og snakkede et stykke tid på sengen. Hendes engelsk er ganske udemærket, så at føre en normal samtale var absolut ikke et problem. Hun fortalt lidt om hendes privatliv - hun kommer fra Ungarn, og vi talte om hvad jeg laver, og om verdenssituationen generelt. På et tidspunkt så tog hun så initiativet til at blive lidt mere intime, og det var skønt. Jeg er ikke meget for at gå i alt for store detaljer - men vi kom godt rundt om alting. Hendes pik var ikke stor, men havde dog en vis tykkelse, og på et tidspunkt leverede hun en dejlig ladning til mig. Der var fint med tungekys, og hun tog fint imod da jeg knaldede hende. Det virkede ikke påtaget - men hvad ved jeg. Til sidst fik også jeg en dejlig udløsning, og der var absolut ingen stress med at få mig ud af døren. Vi talte igen om løst og fast, og til sidst måtte jeg rive mig løs, da jeg skulle videre i dagens program. Jeg tror jeg var der sammenlagt halvanden time.

Stedet var en slags kælderlejlighed hvor hun også boede. Det var bestemt ikke super eksklusivt, men det var ok. Hun var lidt ked af stedet - men jeg har altså set det der var værre.

Så alt i alt: Superdejlig oplevelse med en superdejlig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...